نماینده منتخب مردم شریف قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی:

یک فوتی هم در تصادفات جاده ای زیاد است/تشکیل کمیسیون کاهش تصادفات جاده ای

نماینده منتخب مردم شریف قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حتی یک فوتی یا قطع نخاعی هم در تصادفات جاده ای زیاد است، خواستار تشکیل کمیسیون مشترک کاهش تصادفات جاده ای در استان قزوین شد.
تصویر یک فوتی هم در تصادفات جاده ای زیاد است/تشکیل کمیسیون کاهش تصادفات جاده ای

به گزارش سایت خبری پرسون،از قزوین؛ سالار آبنوش، نماینده منتخب مردم شریف قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی صبح امروز در همایش کاهش تصادفات و تقدیر از گروه های جهادی همیار پلیس که به مناسبت هفته جهانی ایمنی راه ها در استانداری قزوین برگزار شد، اظهار داشت: تلفات در تصادفات جاده ای که به شکل فوتی یا آسیب های جدی مانند قطع نخاعی نمود پیدا می کند از آسیب هایی است که یک مسئله جدی محسوب می شود.

وی ضمن اشاره به اهمیت کاهش تصادفات جاده ای تصریح کرد: از کارشناسان حوزه جاده ای و راهنمایی و رانندگی دعوت می کنم تا با ایجاد کمیسیون تخصصی در این حوزه و نشست های مشترک با نمایندگان مجلس این معضل را برطرف کنند.
منتخب مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: سطح کیفیت ایمنی خودروها، ایمن سازی نقاط حادثه خیز جاده ای، فرهنگ سازی در حوزه رانندگی و توجه مضاعف به راهکارهای کاهش تصادفات جاده ای در این حوزه مؤثر است.
آبنوش خاطرنشان کرد: فوت یا قطع نخاع یک فرد هم در تصادفات جادی زیاد است که به این منظور، قزوین ظرفیت تشکیل کمیسیون مشترک کاهش تلفات جاده ای را دارد و پیشنهاد می دهم این کمیسیون با مشارکت دستگاه های مرتبط و سازمان های متولی ایجاد شده و الگویی برای دیگر استان های کشور باشد.
گفتنی است همایش «کاهش تصادفات با مشارکت مردم» با حضور محمد مهدی اعلایی استاندار قزوین، سلیمی معاون عملیات راهور کشور، کشتکار متخصص طب اورژانس، رجحانی معاون عمرانی استانداری، ذاکری منش فرمانده پلیس راه استان و فرماندهان پلیس راه و راهور، بخارایی رئیس جمعیت طرفداران ایمنی راهها، میزانی سرپرست راه و شهرسازی، حق لطفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای، فرمانداران، امدادگران در استانداری قزوین برگزار شد و در پایان از فعالان ستاد نوروزی تجلیل شد.

668526