مجهز شدن خودروهای داخلی به ردیاب

رییس پلیس آگاهی پایتخت گفت: جلسات مستمری درخصوص ایمنی و امنیت خودروها با خودروسازان داخلی داریم و در این جلسات از آنها خواسته ایم که خودروها به ردیاب مجهز شوند.
تصویر مجهز شدن خودروهای داخلی به ردیاب

به گزارش سایت خبری پرسون، سردار علی ولی پور گودرزی روز چهارشنبه در حاشیه نمایشگاه طرح دستگیری سارقان و مالخران وسایل نقلیه در گفت و گو با خبرنگاران درمورد ارتقای ایمنی خودروها افزود: در جلسات مستمر خود با شرکت های خودروساز داخلی که شخص استاندار تهران هم حضور دارند، نظرات و دیدگاه های خود را مطرح می کنیم تا معایب خودروها را برطرف کنند و البته در این راستا تولید برخی خودروها که امنیت و ایمنی لازم را نداشتند، متوقف شده است.

رییس پلیس آگاهی پایتخت افزود: استفاده از وسایل و تجهیزات الکترونیکی درخودروها راهکار خوبی برای ممانعت از سرقت خودروها بوده و می تواند سرنخ خوبی برای پیدا شدن وسیله نقلیه بعد از سرقت باشد.

سردار ولیپور گودرزی این را هم گفت که همکارانم طی چند روز گذشته در تلاش شبانه روزی و با هماهنگی مرجع قضایی افرادی که در سرقت خودروها و محتویات آن نقش داشتند شناسایی و ۵۷ متهم دستگیر شده اند.

وی ادامه داد: از این سارقان و مالخران تعداد ۲۰ دستگاه خودروی مسروقه ،۱۵ دستگاه موتورسیکلت و ۲ هزار قطعه دزدی، کشف و ضبط شد.

سردار ولیپور گودرزی یادآور شد: این طرح ها پلیس به صورت مستمر و هفتگی با موضوعات مختلف در حال انجام است.

منبع: ایرنا

657570