فرماندار تکاب:

کارگران نقش اساسی در جهش تولید دارند

به مناسبت آغاز هفته کار و کارگر فرماندار تکاب امروز چهارشنبه با جمعی از کارگران واحدهای معدنی، صنعتی و تولیدی و خدماتی این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.
تصویر کارگران نقش اساسی در جهش تولید دارند

به گزارش سایت خبری پرسون، حیدری آزاد فرماندار تکاب در دیدار با کارگران گفت: کارگران در خط مقدم تحقق شعار سال هستند و نقش اساسی در جهش تولید با مشارکت مردم دارند.

وی با اشاره به نقش کارگران در عرصه های مختلف گفت: چرخش دست و بازوی کارگران، چرخ های صنعت، اقتصاد و تولید در کشور را می چرخانند و بار اصلی جریان تولید در کشور بر دوش کارگران است.

فرماندار تکاب همچنین افزود: کارگران جهادگران تولید و اقتصادو عامل و محور اصلی نظام تولید هستند.

وی ادامه داد: ولت و مجلس به دنبال حذف شرکت های واسطه بین دستگاه ها و واحدهای اقتصادی با کارگران و تعیین تکلیف این موضوع می باشند که اقدامی مهم به نفع کارگران به شمار می رود.

وی افزود: یاد و خاطره ۱۶هزار شهید کارگر را گرامی می دارم و قدردان زحمات شبانه روزی کارگران هستم.

حیدری آزاد درخصوص حقوق قانونی و مطالبات به حق کارگران گفت: مطالبات و پرداخت به موقع حقوق و مزایای کارگران واحدهای مختلف اداری و اقتصادی و معدنی و صنعتی و خدماتی تکاب را در ۲ سال گذشته به طور مستمر و ماهانه پیگیری کردم تا حق و حقوقی از کارگران ضایع نشود.

فرماندار در رابطه با مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی افزود: مشکلات فراروی واحدهای صنعتی و تولیدی را به صورت هفتگی و میدانی رصد و موانع فعالیت آنها را رفع کردیم و برخی واحدها ی راکد در ۲ سال گذشته به چرخه تولید بازگشته اند.

منبع: پُرسون

636946