۲۹ هزار لیتر گازوییل قاچاق در کاشان کشف شد

فرمانده انتظامی کاشان از توقیف یک دستگاه تریلی حامل ۲۹ هزار لیتر گازوییل قاچاق در عملیات ماموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.
تصویر ۲۹ هزار لیتر گازوییل قاچاق در کاشان کشف شد

به گزارش سایت خبری پرسون، از اصفهان: ایرج کاکاوند، فرمانده انتظامی کاشان اظهار داشت: در اجرای تدابیر پیشگیرانه برای مقابله با قاچاق کالا و سوخت، ماموران انتظامی این فرماندهی حین کنترل یکی از محورهای مواصلاتی به یک دستگاه تریلی حامل سوخت مشکوک و برای بررسی آن را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به بازرسی از خودرو پرداخته و موفق شدند ۲۹ هزار لیتر گازوییل قاچاق که فاقد هرگونه مدارک و مجوز قانونی برای حمل بود را کشف کنند.

کاکاوند با بیان اینکه برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش محموله سوخت کشف شده ۹ میلیارد ریال برآورد شده تصریح کرد: در این رابطه راننده متخلف خودرو پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی کاشان خاطرنشان کرد: قاچاق پدیده شومی است که علاوه بر خروج منابع و سرمایه‌های ملی از کشور، سبب ضربات مهلک اقتصادی در جامعه خواهد شد لذا از شهروندان درخواست می‌کنیم به محض مشاهده و آگاهی از هرگونه فعالیت مجرمانه در زمینه قاچاق کالا و سوخت، مراتب را سریعا از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

منبع: فارس

636510