رئیس کمیته ی امداد شهرستان تاکستان خبر داد:

فطریه در همان روز عید به حساب نیازمندان واریز می شود

محمد رضایی، رئیس کمیته ی امداد شهرستان تاکستان عنوان کرد: با پیش بینی تنخواهی که قبلا تهیه شده، در همان روز فطریه به دست نیازمندان خواهد رسید.
تصویر فطریه در همان روز عید به حساب نیازمندان واریز می شود

به گزارش سایت خبری پرسون،رئیس کمیته ی امداد شهرستان تاکستان با اعلام این خبر گفت: از آنجائیکه که جمع آوری و ساماندهی و پرداخت فطریه عید فطر مکانیزه های اداری را در پی دارد، برای چشیدن طعم شیرین عید فطر توسط اداره کل کمیته امداد، تنخواهی پیش بینی شده که به سرعت در روز عید فطر به حساب نیازمندان واریز گردد.

محمد رضایی اظهار داشت: چندین سال است که مسوولیت جمع آوری زکات و فطریه برعهده کمیته امداد نهاده شده، این نهاد بر اساس وظیفه ی ذاتی خود فطریه و زکات را جمع آوری می کند.

محمد رضایی عنوان کرد: توزیع زکات و فطریه ها تنها به خیریه های مجوز دار پرداخت می گردد و خیریه هایی که فاقد مجوز می باشند حق جمع آوری زکات فطره را ندارند.

رییس کمیته ی امداد شهرستان تاکستان عنوان کرد: سهم کمیته ی امداد ۶۰ و سهم اداره بهزیستی ۴۰ درصد از واریزی های فطریه های زکات است.

رییس کمیته ی امداد شهرستان تاکستان در پایان گفت:شهروندان نیکوکار می توانند زکات فطره خود را به شماره حساب کمیته امداد در نزد بانک ملی به شماره ذیل واریز نمایند:

۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۲۸۵۵۶

منبع: پُرسون

635394