فعالیت مجدد پارکینگ طبقاتی کوچه بیمارستان میلاد در کاشان

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کاشان از راه ‎اندازی و فعالیت مجدد پارکینگ طبقاتی واقع در کوچه بیمارستان میلاد پس از یک دهه انتظار خبر داد.
تصویر فعالیت مجدد پارکینگ طبقاتی کوچه بیمارستان میلاد در کاشان

به گزارش سایت خبری پرسون، از اصفهان؛ مهدی مرادی غفار، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کاشان از راه ‎اندازی و فعالیت مجدد پارکینگ طبقاتی واقع در کوچه بیمارستان میلاد پس از یک دهه انتظار خبر داد و گفت: با دستور شهردار کاشان، تجهیزات و بازسازی مورد نیاز برای راه‎اندازی دوباره این پارکینگ‎ پس از بالغ بر 10 سال انجام شده و فعالیت خود را مدتی است به صورت غیررسمی آغاز کرده است..

وی افزود: بیش از 10 میلیارد ریال اعتبار برای بازسازی، خرید تجهیزات و سایر موارد این پارکینگ صرف شده تا این ظرفیت بلااستفاده طی سال‎های اخیر به صورت مجدد فعالیت خود را از سرگیرد.

ومرادی غفار خاطرنشان کرد: با توجه به حجم بالای مراجعات شهروندان به ویژه در حوزه خدمات درمانی و پزشکی به این محدوده و به تبع آن ترافیک و محدودیت فضا برای پارک، راه‎اندازی دوباره این پارکینگ یک ضرورت بود که محقق شد.

به گفته وی، پارکینگ کوچه بیمارستان میلاد توسط معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری و بخش خصوصی به شهروندان به ارائه خدمت می پردازد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کاشان، یادآور شد: با توجه به ظرفیت 36 خودرویی این پارکینگ ‌که تنها پارکینگ مکانیره کاشان است و چالش پارک حاشیه‎ ای در محدوده خیابان بهشتی و کوچه بیمارستان میلاد، انتظار می رود شهروندان با استفاده از این پارکینگ ضمن کمک به ادامه فعالیت آن، نسبت به رفع معضل ترافیک و پارک حاشیه ای در این محدوده مساعدت کنند.

منبع: فارس

625271