بازدیدکنندگان از جاذبه‌های گردشگری قزوین چند هزار نفر بودند؟

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قزوین گفت: ۷۱۳ هزار و ۴۸۰ گردشگر از ۲۴ اسفندماه تا پایان تعطیلات رسمی نوروز از مراکز و جاذبه‌های گردشگری استان بازدید کردند.
تصویر بازدیدکنندگان از جاذبه‌های گردشگری قزوین چند هزار نفر بودند؟

به گزارش سایت خبری پرسون، از قزوین؛ علیرضا خزائلی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قزوین با اعلام این خبر افزود: کاروانسرای سعدالسلطنه، دولتخانه صفوی و موزه‌های مستقر در این مجموعه، آستان مقدس امامزاده حسین (ع)، منطقه الموت، مجموعه گردشگری آبشار شاه دره، پل معلق آوج و حسینیه امینی‌ها بیشترین میزان بازدید را در تعطیلات نوروز به خود اختصاص داده‌اند.

وی افزود: همچنین در این مدت ۴۵ هزار و ۱۱۸ مسافر در مراکز رسمی و اقامتی استان شامل هتل‌ها، هتل آپارتمان‌ها، مهمانپذیرها، اقامتگاه‌های بوم گردی، خانه مسافرها، زائرسرا‌ها و مراکز غیر رسمی اقامتی شامل مراکز اسکان فرهنگیان، خانه معلم، کمپ‌ها و مهمانسرا‌های اداراتی که به ثبت رسیده بودند، سکنی گزیدند.
خزائلی خاطرنشان کرد: در این مدت و به منظور نظارت بر نحوه ارایه خدمات به مسافران نوروزی، ۹۴۷ بازدید مشترک نظارتی توسط بازرسان ستاد اجرایی خدمات سفر استان از تاسیسات گردشگری استان انجام شد.

منبع: پرسون

624957