اسرائیل و کشتار در دو جبهه

اگر زودتر پاسخی در خور و در دفاع از نیروهایمان انجام ندهیم، نشانه هایی از ضعف و از دست دادن ابتکار عمل را آشکارا به رژیم صهیونیستی آدرس داده ایم و باید انتظار حضور اشغالگران در ابعاد وسیعتری در آسیب رساندن به کشور و نیروهایمان را داشته باشیم.
تصویر اسرائیل و کشتار در دو جبهه

به گزارش سایت خبری پرسون، سید احمد نبوی دبیر کل حزیب همدلی مردم تحول خواه(همت) در یادداشتی نوشت: کشتار رژیم صهیونیستی در دو جبهه همچنان ادامه دارد. در جبهه اول بمبارانها و ترورهای شبانه در غزه که زن و کودک و پیر و جوان را نمی شناسد تاکنون طی شش ماه نزدیک به ۳۳ هزار نفر را به کام مرگ کشانده است.

در قرن بیست و یکم و ادعای حقوق بشر دول غربی که برای یک اعدام در جهان سوم تمام رسانه های خود را گسیل کرده و احساسات مردم جهان را به‌ بازی می‌گیرد تا حس بشردوستانه خود را القا نماید برای این همه کشته ذره ای اشگ نریخته و این حجم از قتل عام و آدم‌کشی و کودک کشی وجدان حقوق بشری آنان را جریحه دار نکرده است .

در مورد مشابهی که روسیه به اوکراین حمله کرد در طی ۲۵ ماه تاکنون نزدیک به ۱۰ هزار نفر از مردم غیر نظامی کشته شده اند که بابت همدردی و همراهی با اوکراین کشورهای غربی تا ماه سپتامبر ۲۰۲۳، بیش از ۱۰۰ میلیارد دلار کمک نظامی را از سوی دولت های ۴۷ کشور خود به اوکراین ارائه داده اند .

اکثر کشور‌های کمک کننده به اوکراین، دموکراسی‌های ثروتمند اروپایی بوده اند که به دیگر اروپاییان گرفتار کمک کرده اند اما در غزه نه از حقوق بشر و همدردی خبری هست و نه از کمکهای حتی چند میلیارد دلاری بشر دوستانه به غزه و نه از تحریم های کمر شکن علیه اسراییل خبری می‌باشد و این نگاه دوگانه به کلمات کشتار و حقوق بشر تا ابد بر پیشانی غربی ها باقی خواهد ماند.

برای ما ایرانیان بین غیر نظامیان کشته شده در اوکراین و غزه به لحاظ انسانی نباید فرقی باشد الا اینکه در غزه هم دینان ما یعنی مسلمانان در حال کشته شدن هستند که این درد را مضاعف می‌کند.

تفاوت ۶ ماه جنگ و ۳۳ هزار نفر کشته بدون ذره ای کمک و ۲۵ ماه جنگ و ۱۰ هزار کشته و ۱۰۰ میلیارد دلار کمک از ۴۷ کشور سرمایه داری جهان، می‌تواند عمق فاجعه تنهایی مسلمانان غزه محاصره شده را بیشتر نشان دهد و این همان روسیاهی تاریخی غرب خواهد بود.

و اما کشتار اسرائیل در جبهه دوم که خارج از مرزهای اوست تاکنون نزدیک به یکصد مستشار ایرانی سپاه پاسداران در سوریه و عراق که به درخواست دولت آنها در این کشورها حضور داشته اند را هدف قرار داده است و در مواردی مثل شهادت شهید فخری زاده و شهدای هسته ای، جنایت در قلب پایتخت کشورمان رخ داده که رژیم اشغالگر قدس رسما مسئولیت آن را بعهده گرفته است را نیز باید به این فجایع وجنایات اضافه کنیم.

در کشتار انسانی صهیونیست ها در غزه ما جز ابراز همدردی و کمک های لجستیکی ارسالی به آنجا کار دیگری نمی‌توانیم انجام دهیم ولی در کشتار نوع دوم که صهیونیست ها تا بیخ گوش ما و خیابان‌های تهران حضور پیدا کرده اند را هم بی تفاوت باشیم ؟ باز هم نمی‌توانیم کاری انجام دهیم؟

نیروی انسانی مهمترین شاخصه در محاسبات نظامی کشورها می‌باشد که ما به راحتی فرزندان آموزش دیده خود را در غربت از دست می‌دهیم . ما باید یا بچه ها و جگر گوشه هایمان و سرمایه های انسانی خود را از این قتلگاهها خارج کنیم و یا مقابله به مثلی کنیم که اسراییل غاصب جرات تکرار این آسیب ها را نداشته باشد، مگر این جوانان رشید را از سر راه آورده ایم که گوشت قربانی جنگنده های اسرائیلی در دمشق و حلب و بوکمال و دیرالزور کرده ایم.

اگر زودتر پاسخی در خور و در دفاع از نیروهایمان انجام ندهیم، نشانه هایی از ضعف و از دست دادن ابتکار عمل را آشکارا به رژیم صهیونیستی آدرس داده ایم و باید انتظار حضور اشغالگران در ابعاد وسیعتری در آسیب رساندن به کشور و نیروهایمان را داشته باشیم.

منبع: حزب همت

624877

مطالب مرتبط