نکات مهم در هنگام خرید درب ضد سرقت

هنگام خرید درب های ضد سرقت باید به نکاتی توجه داشت تا بهترین گزینه را انتخاب کرد. در ادامه به بررسی نکات مهم می پردازیم.
تصویر نکات مهم در هنگام خرید درب ضد سرقت

به گزارش سایت خبری پرسون، امنیت فضا های شخصی بسیار با اهمیت می باشد و نباید آن را فراموش کرد. برای افزایش امنیت در ساختمان های مسکونی و یا اداری راهکار های متفاوتی وجود دارد که یکی از اولین کار هایی که به فکر افراد می رسد، استفاده از درب ضد سرقت در ساختمان خود می باشد. هنگام خرید درب های ضد سرقت باید به نکاتی توجه داشت تا بهترین گزینه را انتخاب کرد. در ادامه به بررسی نکات مهم می پردازیم.

جنس چهارچوب

یکی از مهمترین و می توان گفت اولین نکته ای که در زمان خرید دربضد سرقت باید توجه کرد، جنس چهارچوب می باشد. استحکام و ایمنی درب جزو یکی از مهم ترین فاکتور ها می باشد که برای دانستن این موضوع، دانستن نوع آلیاژی است که با آن چهارچوب را ساخته اند. همچنین نوع اتصال درست آن هم مهم می باشد. اگر به درستی چهارچوب درب ضد سرقت شما نصب نشود، هرچقدر از آلیاژ مرغوبی نیز استفاده شده باشد، استحکام لازم را ندارد.

لولا درب ضد سرقت

علت اصلی مهم بودن لولا ی درب، وظیفه ی آن می باشد. وظیفه لولا در ساختار کلی درب ضدسرقت، تحمل وزن درب می باشد. اگر از لولای با کیفیتی استفاده نشده باشد، ممکن است در طول زمان درب شما مانند سابق عمل نکند. نکته بعدی تعداد لولا می باشد. تعداد آن باید به اندازه ای باشد که در عملکرد باز و بسته شدن درب اختلال ایجاد نشود و همچنین از دید پنهان باشد تا سارقان نتوانند آن را خارج کنند.

جنس روکش

روکش نیز جزو مواردی می باشد که در انتخاب درست درب برای شما اهمیت دارد. روکش های درب دارای تنوع زیادی می باشد که هر کدام ویژگی خواصی را دارند. بهترین روکش درب را با توجه به کاربردی که شما از درب انتظار دارید می توان انتخاب کرد.

ضخامت درب ضد سرقت

ضخامت یکی از عواملی می باشد که روی قیمت درب شما تاثیر زیادی دارد. هر چه ضخامت دربی که انتخاب می کنید بیشتر باشد، امنیت و کیفیت آن نیز بالا تر می باشد.اما به این نکته باید توجه کرد که درب شما باید متناسب با ساختمان شما باشد و اگر درب مورد نظر شما با سازه شما همخوانی نداشته باشد، باید درب مناسب با ابعاد و اندازه ساختمان خود سفارش دهید.

کیفیت قفل ضد سرقت

مهمترین بخش درب ضد سرقت شما، قفل آن می باشد. قفل رابطه مستقیم با افزایش امنیت درب شما دارد به این معنا که اگر اجزای مختلف درب شما با کیفیت باشد اما قفل ضد سرقت خوبی نصب نشده باشد، نمی توان انتظار زیادی از درب داشت و امنیت فضای شما را نمی تواند تامین کند. قفل های ضد سرقت دارای مدل ها و با برند های مختلفی تولید می شوند که با توجه به نیاز شما می توان بهترین گزینه را به شما پیشنهاد داد.

وزن درب

تفاوت میان درب ضد سرقت و معمولی، ورقه و پروفیلی می باشد که در داخل درب بکار برده می شود که وزن درب را افزایش می دهد. هنگام خرید درب ضد سرقت باید وزن آن را چک کرد. اگر وزن آن پایین و سبک باشد می توان متوجه شد که درب ضد سرقت شما از ورقه مرغوبی برای افزایش ایمنی، استفاده نشده است.

عایق بودن درب

عایق درب بسیار در طول عمر و ایمنی درب شما تاثیر دارد. بهتر است که درب شما مقاومت خوبی در برابر دمای بالا و رطوبت داشته باشد تا به مرور زمان دچار خرابی و افت کیفیت نشود. یا اگر به دنبال عایق صدا می باشید حتما باید درب شما این ویژگی را داشته باشد و حتما قبل از خرید بررسی انجام بدهید.

نتیجه

در آخر می توان گفت که با رعایت نکات بالا هنگام خرید درب ضد سرقت، شما می توانید یک تجربه عالی داشته باشد. اما در آخر خرید از یک فروشگاه معتبر می تواند بهترین گزینه برای شما باشد. به این دلیل که می دانید درب های ساخته شده آن تمام نکات را رعایت کرده و مرغوبیت لازم را دارد. فروشگاه درناب یکی از فروشگاه های معتبر می باشد که شما می توانید با توجه به نیازتان، بهترین درب را انتخاب کنید.

خوبی این فروشگاه این می باشد که به جز درب های ضد سرقت، مدل های دیگر درب را نیز تولید می کنند. همچنین می توانید از کارشناسان مجرب درناب کمک بگیرید تا شما را در زمان خرید درب ضد سرقت راهنمایی کنند.

منبع: درناب

613921