رئیس دانشگاه تربیت مدرس:

سرنوشت ما بستگی به حضور در انتخابات دارد

رئیس دانشگاه تربیت مدرس گفت: همه دانشگاهیان با علم و منطق به این نتیجه رسیده‌اند که حضور در انتخابات به نفع کشور است. سرنوشت ما بستگی به حضور در انتخابات دارد و امنیت ما بستگی دارد که تا چه حد در انتخابات شرکت می کنیم.
تصویر سرنوشت ما بستگی به حضور در انتخابات دارد

به گزارش سایت خبری پرسون، نشست خبری انتخابات با حضور رئیس دانشگاه تربیت مدرس، مدیرکل سیاسی وزارت کشور، دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات کشور صبح امروز اول اسفندماه در دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد.

"فرهاد دانشجو" رئیس دانشگاه تربیت مدرس اظهار کرد: حق تعیین سرنوشت که یکی از حقوق مسلم بشریت است دو بعد دارد؛ بعد داخلی و خارجی. بعد داخلی یعنی حق انتخاب سرنوشت و انتخاب کردن.

دانشجو ادامه داد: افراد خود را در معرض انتخاب قرار می دهند و افراد آنها را انتخاب می کنند و اتفاقات خوبی برای پیشرفت کشور رقم می خورد.

رئیس دانشگاه تربیت مدرس گفت: بعد دیگر بعد انتخابات و تعیین سرنوشت، استقلال است. کشورهای دیگر و ابرقدرت های اقتصادی و نظامی با انتخابات و مشارکت بالای مردم در انتخابات، نمی توانند ما را تحت سلطه بگیرند.

دانشجو تاکید کرد: اگر با حضور گسترده مردم، انتخابات خوبی شکل بگیرد، مجلس قوی در پی خواهد داشت که قانون های قوی را برای حل مشکلات اقتصادی کشور فراهم می کند.

او خاطرنشان کرد: دانشگاه مرجع تصمیم گیری برای خیلی از مردم است. دانشگاه ها متوجه اهمیت نقش خود در انتخابات شده اند. دانشگاه محل فرهیختگان و فرهیختگی و محل تبادل نظرات و بروز سلایق سیاسی گوناگون از احزاب با شناسنامه قانونی است و دانشگاه و دانشگاهیان به این جایگاه بزرگ پی برده اند.

رئیس دانشگاه تربیت مدرس عنوان کرد: امروز دانشگاه ها تبیین می کنند که چه کاندیدایی روی کار بیاید و ثمره هر انتخاباتی چیست؟ ما به همین منظور به صداهای مختلف، سکو و بلندگو دادیم و به هر حزب و دیدگاهی که درخواست کرد اجازه داده شد تا به بیان سخنان خود بپردازند.

دانشجو گفت: انتخابات فرصت بی بدیل برای به اجرا در آوردن حق تعیین سرنوشت است. دشمنان مردم و پیشرفت کشور چشم به انتخابات دارند. اساتید و اعضای هیأت علمی به خوبی و با حس مسئولیت بالا در انتخابات شرکت خواهند کرد.

او افزود: اگر مردم و دانشگاهیان مشارکت زیادی در انتخابات داشته باشند، دشمن مأیوس می شود و دشمنان اصلی ما آمریکا و انگلیس و اسرائیل است. با مشارکت گسترده در انتخابات قطعا تحریم ها برداشته خواهند شد. اگر به دنبال زندگی اقتصادی بهتر، امنیت در کشور و سربلندی هستیم باید در انتخابات حضور پررنگی داشته باشیم. سرنوشت ما بستگی به حضور در انتخابات دارد و امنیت ما بستگی دارد که تا چه حد در انتخابات شرکت می کنیم.

دانشجو ادامه داد: همه دانشگاهیان با علم و منطق به این نتیجه رسیدند که حضور در انتخابات به نفع کشور است. انتخابات فرصت و محل تمدن سازی است.

منبع: ایلنا

610917