عضو خبرگان رهبری در گفتگو اختصاصی با پرسون:

دشمن با تمام توانش هم نتوانسته رهبر انقلاب را فریب دهد

عضو خبرگان رهبری گفت: شخصیتی توسط مجلس خبرگان به رهبری انتخاب شد که در این سالها دشمنان با تلاش های بسیار و دستگاه های جاسوسی عریض و طویلشان نتوانسته اند حتی یک بار ایشان را فریب بدهند.
تصویر دشمن با تمام توانش هم نتوانسته رهبر انقلاب را فریب دهد

به گزارش سایت خبری پرسون، آیت الله حسن عالمی در گفتگو اختصاصی با خبرنگار پرسون اظهار کرد: شجاعت، بصیرت، دفاع از غیرت، اعتقادات و شرف مردم توسط رهبر انقلاب مشابه رفتارهای امام(ره) بوده و به عنوان نماینده مردم در سه دوره خبرگان رهبری گواهی میدهم که رهبری هیچگاه در برابر دشمنان کوتاه نیامده است.

عضو خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی به رهبریت امام (قدس سره شریف) هدایت و رهبری شد و با حضور مردم در میدان به پیروزی رسید و نهایتا منجر به ایجاد جمهوری اسلامی شد.

وی تاکید کرد: نیت پاک امام(ره) به عنوان بنیانگذار جمهوری اسلامی و رهبر انقلاب در ادامه آن به وجود اوردن فضایی بود تا مردم هرچه بهتر با معارف اسلام و اهل بیت(ع) عصمت و طهارت آشنا شوند.

عالمی افزود: حکومت، حاکمیت، حاکم، مرجع، عالم و هرکسی که در کسوت هدایتگری قرار دارد تمام اهتمام اش بر این است که مردم با معارف عصمت و طهارت آشنا شوند.

عضو خبرگان رهبری با بیان اینکه هدایت اصلی مردم در اختیار خدا قرار دارد گفت: اینگونه نیست که خدا خود افراد و اشخاص را مخاطب قرار بدهد زیرا ظرفیت ها محدود بوده و هرکسی استعداد آن را ندارد.

وی با اشاره به این موضوع که سخن خدا توسط پیامبر(ص) گرفته و به امام منتقل می شد گفت: در حال حاضر که امام زمان(عج) در پرده غیبت است آیا مردم باید از این علوم، نور دین، علوم توحید، اعتقادات، اخلاق و علوم معنوی دستشان کوتاه باشد.

عالمی افزود: به گفته امام زمان(عج) در زمان غیبت مردم باید از علما و فقهایی که عالم بوده و تمام عمرشان را صرف یادگیری علم، معارف و احکام کرده اند مسائل مورد نیاز را تامین و دریافت کنند.

عضو خبرگان رهبری عنوان کرد: مردم وقتی می خواهند در جریان هدایتگری نقش آفرینی کنند باید افراد خبره ای را انتخاب کنند که این افراد آن ولی امر را انتخاب کرده و ولی امر مردم را هدایت کند؛ این یک جریان اعتقادی و جریان باورمندی دینی است.

600487