برنامه‌های وزارت میراث فرهنگی برای افزایش گردشگری در ایام نوروز

معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به بیان توضیحاتی درباره برنامه‌های این وزارتخانه برای افزایش گردشگری در ایام نوروز پرداخت.
تصویر برنامه‌های وزارت میراث فرهنگی برای افزایش گردشگری در ایام نوروز

به گزارش سایت خبری پرسون، علی‌اصغر شالبافیان درباره برنامه‌های وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برای افزایش گردشگری در ایام نوروز گفت: یکی از پیک‌های گردشگری در ایام نوروز است و به همین دلیل ستاد‌های خدمات سفر استانی از مهر ماه و به صورت منظم ستاد‌های خود را تشکیل داده‌اند.

وی ادامه داد: با توجه اهمیت مناطق آزاد آخرین ستاد خدمات سفر را با حضور مسئولان گردشگری مناطق آزاد کشور داشتیم و برخی از مشکلات از جمله تامین سوخت و مایحتاج خوراکی مورد بررسی و پیگیری قرار گرفته است.

معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی همچنین درباره کاهش مشکلات مسافران سفر‌های زمستانی نیز بیان کرد: برخی از مناطق کشور به جهت آب‌وهوایی و جذابیت‌هایی که دارند در فصل زمستان مورد استقبال مسافران قرار می‌گیرد و از این رو ستاد خدمات سفر مقاصد گردشگری در این استان‌ها در حال بررسی موضوع‌های مختلف و پیگیری و رفع مشکل‌های گردشگران هستند.

وی افزود: طی یک هفته اخیر شاهد این موضوع بودیم که تمام محور‌های مواصلاتی کشور با مشکل‌های مواجه بوند که خوشبختانه با حضور به موقع ستاد‌های خدمات سفر استانی مرتفع شدند.

منبع: میزان

599673