فیلم خانوادگی محمدرضا شریفی نیا در جشنواره حاشیه ساز شد

روز گذشته فیلم سینمایی «معجزه پروین» به کارگردانی محمدرضا ورزی و تهیه کنندگی محمدرضا شریفی نیا در سینمای رسانه اکران شد و مورد نقد و بررسی قرار گرفت.
تصویر فیلم خانوادگی محمدرضا شریفی نیا در جشنواره حاشیه ساز شد

به گزارش سایت خبری پرسون، فیلم سینمایی «معجزه پروین» به کارگردانی محمدرضا ورزی و تهیه کنندگی محمدرضا شریفی نیا در روز ششم جشنواره چهل و دوم فیلم فجر نمایش داده شد و حاشیه‌هایی ایجاد کرد. در این فیلم که با تهیه کنندگی شریفی‌نیا ساخته شده است خود او به همراه آزیتا حاجیان و ملیکا شریفی نیا به عنوان بازیگران جلوی دوربین رفته اند. حضور خانوادگی این بازیگران در یک پروژه سینمایی با سرمایه‌گذاری شریفی نیا از انتقادهایی بود که در شبکه های مجازی و فضای رسانه‌ای حواشی ایجاد کرد.

برخی منتقدان به این نکته واکنش نشان داده و انتقاد کردند که چرا وقتی انبوه بازیگران حرفه‌ای و جوان در انتظار انتخاب و ورود به عرصه سینما هستند نقش‌ها از خانواده خارج نمی‌شود.! برخی دیگر هم این موضوع را در کنار ضعف‌هایی که فیلم «معجزه پروین» داشت کوچک دانسته و گفتند اگر این فیلم خوبی از کار درآمده بود حضور خانواده شریفی نیا در این فیلم مسئله مهم یا غیرطبیعی نبود و حاشیه نمی‌ساخت.

منبع: تسنیم

599578