دادستان عمومی و انقلاب رفسنجان خبر داد؛

پلمپ ۵ واحد صنفی متخلف به دلیل عدم رعایت نکات بهداشتی

علیرضا محمدی گفت: به دلیل عدم رعایت بهداشت، ۵ واحد صنفی متخلف توسط گشت کمیته صیانت از حقوق عامه دادستانی در شهرستان رفسنجان پلمب شد.
تصویر پلمپ ۵ واحد صنفی متخلف به دلیل عدم رعایت نکات بهداشتی

به گزارش سایت خبری پرسون، به نقل از روابط عمومی دادگستری استان کرمان، علیرضا محمدی اظهار کرد: بازدید منجر به پلمب ۳ واحد صنفی قصابی یک واحد صنفی مرغ و ماهی و یک واحد فروشگاه زنجیره‌ای مواد غذایی شد.

وی هشدار داد: متأسفانه در برخی واحدهای صنفی به علت عدم رعایت نکات بهداشتی مقادیری گوشت و مرغ تاریخ مصرف گذشته کشف شد.

محمدی ادامه داد: این مواد تاریخ گذشته توسط دامپزشکی شهرستان جمع آوری و معدوم و برای واحدهای صنفی متخلف نیز پرونده قضائی تشکیل شد.

وی تاکید کرد: هرنوع کشتار دام و طیور باید در کشتارگاه‌های مجاز و زیر نظر کارشناسان دامپزشکی صورت بگیرد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رفسنجان گفت: کلیه دام‌ها باید بعد از کشتار به وسیله بازرسان دامپزشکی معاینه شوند.

وی افزود: در این گشت مشترک مشاهده گردید کشتارهایی بدون مجوز دامپزشکی در واحد صنفی عرضه می‌گردید که این نیز تخلف محسوب می‌شود.

محمدی تصریح کرد: گشت صیانت از حقوق عامه با قدرت به بازرسی‌های خود ادامه می‌دهد و بدون اغماض با واحدهای صنفی متخلف قاطعانه برخورد خواهد کرد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رفسنجان اظهار کرد: شهروندان محترم می‌توانند گزارش‌های خود را به دادسرای عمومی وانقلاب و همچنین اداره نظارت بر اماکن عمومی اطلاع داده تا در اسرع وقت پیگیری شود.

یادآوری می‌شود: گشت صیانت از حقوق عامه به سرپرستی محمد قریب معاون دادستان با همراهی نمایندگانی از ادارات نظارت بر اماکن عمومی، صمت، اصناف، بهداشت، دامپزشکی، تعزیرات حکومتی و جهاد کشاورزی از چندین واحد صنفی انجام شد.

منبع: مهر

575438