خرید کلیه محصولات بهمن موتور بصورت "نقد و اقساط" در شیراز

هلدینگ محمدی یکی از مراکز معتبر و رسمی برای خرید محصولات گروه بهمن است. این گروه که 17 سال سابقه فعالیت در بازار خودرو ایران دارد، به پشتوانه اعتبار خود تمامی محصولات بهمن را به صورت نقد و اقساط به متقاضیان می بفروشد. در این مطلب با محصولات این شرکت بیشتر آشنا می شویم، پس همراهمان بمانید.
تصویر خرید کلیه محصولات بهمن موتور بصورت "نقد و اقساط" در شیراز

به گزارش سایت خبری پرسون، بهمن موتور یکی از شرکت های خودروسازی است که محصولات باکیفیتی را در ایران مونتاژ میکند و به دست خریداران می رساند. این گروه در دسته بندی های مختلف وسایل نقلیه مانند سواری، پیکاپ، موتور و انواع خودروهای سنگین حضور پررنگی دارد. تنوع بالای محصولات بهمن موتور باعث شده است تا خریداران بسیاری در شهر شیراز به دنبال یک نمایندگی معتبر باشند.

گروه بهمن موتور چه محصولاتی دارد؟

مهم نیست به دنبال خرید یک خودرو سواری، پیکاپ یا هر نوع دیگری از وسایل نقلیه گروه بهمن باشید، در ادامه تعدادی از محصولات پرطرفدار این گروه را که امکان خرید نقد و اقساط آن ها وجود دارد، بررسی می کنیم.

1. کارا تک کابین

اولین خودرو از محصولات بهمن موتور که به معرفی آن می پردازیم، کارا تک کابین است. این پیکاپ از قدیمی ترین محصولات گروه به شما می آید که به دلیل کیفیت خود، یکی از بهترین انتخاب ها در میان پیکاپ های بازار ایران است. این خودرو که با نام مزدا سری B نیز شهرت دارد، با موتوری با حداکثر قدرت 111 بخار در 5500 دور به فروش می رسد.

2. کارا دو کابین

کارا دو کابین تفاوت چندانی با مدل تک کابین این پیکاپ ندارد. طراحی ظاهری این دو وانت یکسان است اما مدل کابین از لحاظ فنی، پیشرفت هایی کرده است.

3. کارگون ون

اگر در بین محصولات بهمن موتور به دنبال گزینه ای برای حمل و نقل های درون شهری می گردید، کارگون ون انتخاب خوبی است. این خودرو عملکرد کاملا مناسبی در جاده های ایران از خودش نشان داده و احتمال افزایش تقاضا برای آن بسیار است.

4. کاپرا

اگر بودجه نقدیتان به خرید وانت باکیفیت تری نسبت به محصولات خانواده کارا نمی رسد، می توانید از پیکاپ کارا را به صورت اقساط تهیه کنید. این محصول قیمت مناسبی دارد و با توجه به کیفیت فنی و طراحی ظاهری خود، انتخاب مناسبی به شمار می آید.

5. ریسپکت

بعد از پیکاپ ها، نوبت به معرفی سواری های بهمن موتور می رسد. یکی از خودروهای محبوب و باکیفیت چری که در لیست محصولات بهمن موتور قرار دارد، ریسپکت است. این خودرو با موتوری با حداکثر قدرت 154 اسب بخار و یک پیشرانه 1.5 لیتری توربو، همراه خوبی برای جاده های داخل و خارج شهر است.

6. فیدلیتی 5 نفره

در حال حاضر یکی از شاسی بلندهای اسپرت، لوکس و محبوب بازار ایران، فیدلیتی است. گروه بهمن موتور این خودرو مونتاژی را از بین محصولات شرکت خودرو ساز جتور چینی انتخاب کرده است که تخصص آن، تولید و طراحی خودروهای لوکس است. پیشرانه 150 لیتری و قدرت 155 اسب بخاری این خودرو در کنار ظاهر زیبای آن، طرفداران بی شماری را برای این خودرو چینی دست و پا کرده است.

7. فیدلیتی پرایم 7 نفره

اگر به دنبال خرید یک محصول لوکس، اسپرت و زیبا هستید اما خانواده پرجمعیتی دارید، محصولات بهمن موتور شما را ناامید نخواهند کرد. فیدلیتی 7 نفره با طراحی ظاهری و فنی مشابه با مدل 5 نفره، این امکان را به خانواده های پرجمعیت می دهد تا سفری دلچسب را در کنار تمامی اعضای خانواده خود تجربه کنند.

8. دیگنیتی پرایم

اگر چشمتان گران ترین محصول گروه بهمن موتور را گرفته است، دیگنیتی پرایم را توصیه می کنیم. طراحی زیبا و چشم نواز، توان فنی بالا و قدرتمند و تجهیزات و امکانات متعدد باعث شده است تا دیگنیتی با وجود قیمت نسبتا بالای خود، محبوبیت زیادی داشته باشد.

9. دیگنیتی پرستیژ

دیگنیتی در سال 1402 محصول دیگری را نیز از خانواده خود به بازار خودرو ایران معرفی کرد که نسبتا به نمونه قبلی، پیشرفت هایی کرده است. این خودرو نسبت به مدل پرایم امکانات و تجهیزات بیشتری دارد و نورپردازی داخلی هفت رنگ، صفحه کیلومتر تمام دیجیتال و صندلی برقی 10 آن، از جمله امکانات متمایز کننده دو خودرو دیگنیتی پرستیژ و پرایم هستند.

10. هاوال H9

اگر خودروهای گروه فیدلیتی و دیگنیتی برای شما ماشین های بزرگی هستند اما از طرفداران سدان ها هم نیستید، برای شما نیز در بین محصولات بهمن موتور انتخاب هایی وجود دارد. هاوال H9 از سری کراس اوورهای بهمن موتور است که در جاده های شهری عملکرد خوبی از خودش نشان داده است.

هاوال با وجود آنکه یک خودرو شهری است اما علاقمندان به آفرود نیز علاقه خود را به آن نشان داده اند. پیشرانه 2 لیتری توربوشارژ، قدرت 241 اسب بخار و دو دیفرانسیل هوشمند این خودرو دست به دست یکدیگر داده اند تا هاوال از تست آفرود و رانندگی در هر مسیر دیگری سر بلند بیرون بیاید.

11. بسترن B30

اگر قصد خرید یک خودرو صندوق دار دارید اما محصولات ایرانی همچون دنا و دنا پلاس شما را نتوانسته است راضی کند، بسترن B30 را باید زیر نظر بگیرید. این خودرو از دیگر محصولات گروه خودرو ساز FAW چین است که روی پلتفرم فولکس واگن ساخته شده است.

موتور 4 سیلندر 1.6 لیتری و قدرت 104 اسب بخاری این خودرو باعث شده اند تا بسترن یک سدان باکیفیت و قابل رقابت با محصولات داخلی باشد.

امکان خرید دیگر محصولات بهمن موتور

اگر محصول مورد نظرتان در میان خودروهایی که معرفی کردیم نبود، لازم نیست نگران باشید. از آن جایی که هلدینگ محمدی نماینده رسمی گروه بهمن موتور است، شما می توانید محصول مورد نظر خود را به این گروه سفارش دهید تا آن را بدون واسطه و از کارخانه به شما تحویل دهند.

خدمت بزرگ هلدینگ محمدی به همشهریان شیرازی، امکان خرید تمامی محصولات این گروه و سایر گروه ها به صورت اقساطی است تا تمام افراد بتوانند با خرید خودروهای با کیفیت در جاده ها از رانندگی ایمن و راحت لذت ببرند.

منبع: هلدینگ محمدی

574338

نظرات شما ( 2 نظر )

ایلیا |
شنبه 21 بهمن 140212:50
یادش بخیر یه زمانی بهمن مزدا مونتاژ میکرد و ادم کیف میکرد از کیفیت و‌خدمات
مراد |
پنج شنبه 19 بهمن 140211:44
بهمن موتور واقعا کارش درسته. من از نمایندگی بهمن موتور شیراز به اسم محمدی خرید کردم. جالب اینه که واسه سرویس گرفتن مثل تعویض روغن و فیلتر هوا و... نیاز نیست کلی بگردم همونجا کارمو راه میندازن.