دیدار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با امام جمعه اصفهان؛

امام جمعه اصفهان: پیروزی در غزه حتمی است

مکتب عاشورا و خون شهدا باعث شده امروز استکبار در برابر جبهه مقاومت ناکام بماند و به اهدافش نرسد.
تصویر امام جمعه اصفهان: پیروزی در غزه حتمی است

به گزارش سایت خبری پرسون، از اصفهان؛ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان در دیدار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به مقاومت مردم در غزه اشاره کرد و گفت: پیروزی در غزه حتمی است و همه جهان نسبت به جنایت صهیونیست ها بیدار شده اند.

آیت الله طباطبایی در توصیف مقام شهدا به فرمایشات حضرت امیر مومنان در نهج البلاغه اشاره و اضافه کرد: مرگ و زندگی در گفتار حضرت علی (ع) معنا پیدا می کند که می فرماید مرگ یعنی زنده باشی اما شکست خورده ای و حیات هم یعنی این که مرده ای اما سربلند و پیروز باشی و بر همین اساس باید توجه داشت شهدا انسان های زنده اند و بهترین الگو برای همه انسان ها هستند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان با بیان این که تکریم خانواده شهدا و جانبازان یک ضرورت است و باید احترام آنان حفظ شود، تاکید کرد: مسئله درمان جانبازان و خانواده شهدا باید در اولویت باشد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران هم در این دیدار گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت وظیفه ما است و اگر امروز مسلمانان در مقابل استکبار ایستاده اند نتیجه تفکر عاشورا، انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است و پیام شهدا به ملت های مسلمان رسیده است.

قاضی زاده هاشمی با بیان این که تکریم خانواده شهدا و جانبازان و ایثارگران وظیفه دیگر ما است، افزود: در دو سال گذشته دولت سیزدهم توجه ویژه به این حوزه داشته و با کمک مجلس اعتبارات ما افزایش محسوسی داشته است.

وی تصریح کرد: سرانه درمان هم سه برابر شده و به ازای هر نفر به 570 هزار تومان رسیده و پرداخت به بیمه ها به روز شده و در بخش مسکن برای دریافت زمین نیاز به همراهی وزارت راه و شهرسازی داریم.

منبع: فارس

558829