بیش از‌ 2 میلیون بیمه شده در استان فارس

مدیر کل تأمین‌ اجتماعی استان فارس گفت: بیش از 2 میلیون نفر در استان فارس مشمول خدمات بیمه هستند.
تصویر بیش از‌ 2 میلیون بیمه شده در استان فارس

به گزارش سایت خبری پرسون از فارس، مدیر کل تأمین اجتماعی‌ استان فارس گفت: تعداد بیمه شدگان استان فارس 2 میلیون و 427 هزارو 912 است که با احتساب‌ این تعداد 50 درصد را شامل می شود.

جلیل‌مرادی صبح امروز به مناسبت هفته تأمین اجتماعی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کارگاه‌هایی با بیش از 50 تا‌ 100 نفر اشتغالزایی از ابتدای‌خرداد تا پایان مرداد ماه سال‌ جاری بیمه پرداخت کنند مشمول طرح بخشودگی می شوند.

وی در مورد اجرای‌طرح فراگیر بیمه خانه ایرانی شامل دانشجو و زنان خانه‌دار تصریح کرد: دانشجویان 12، 14 و 17 درصد از خدمات درمان پدر بازنشسته و زنان خانه‌دار که در منزل مشغول استغال هستند 12، 14 و 17 درصد از مزایای‌ بیمه بازنشستگی و درمان استفاده می کنند.

مدیر کل تأمین اجتماعی استان فارس بیان داشت: ارائه خدمات الکترونیک از طریق‌ سایت تأمین اجتماعی به شکل غیر حضوری، هزارو 700 میلیارد تومان پرداخت مستمر و باتوجه به دریافت وصولی‌ منفی و نیز زیر‌ پوشش‌قرار‌ گرفتن 141 هزارو 163 نفر از جمله عملکرد اداره کل تأمین اجتماعی فارس است.

معاون پشتسبانی‌ و توسعه منابع انسانی اداره کل اجتماعی استان فارس در ادامه این نشست اظها‌ر داشت: بیش از 22 هزا‌ر بستری، 4 میلیون و 400 هزا‌ر بیمار سرپایی از خدمات درمانی اداره کل تأمین اجتماعی استان فارس استفاده می کنند.

صادق‌جلیلی خاطر نشان کرد: بهره‌برداری از بیمارستان 320 تختخوابی در طی ‌2 سال آینده‌، درمانگاه بیمارستان شهرستان فیروزآباد با هزینه‌ای افزون بر 840 میلیارد تومان، درمانگاه شهرستان مهر با 40 درصد پیشرفت فیزیکی و با اعتبار 490 میلیارد تومان و نیز درمانگاه شهرستان خرمبید با 30 درصد پیشرفت فیزیکی، درمانگاه شهرستان زرقان با 120 درصد پیشرفت از دیگر خدمات ارائه شده از سوی این اداره‌ کل است.

502866