مجاهدان فلسطینی با موشک در مقابل اسرائیل ایستاده اند

رییس مجلس گفت: روز قدس به ما نشان داد که راه موفقیت و پیشرفت و اتحاد ما، راه مقاومت و راه پیشرفت است.
تصویر مجاهدان فلسطینی با موشک در مقابل اسرائیل ایستاده اند

به گزارش سایت خبری پرسون، محمدباقر قالیباف در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه امروز تهران با بیان اینکه روز قدس به ما نشان داد که راه موفقیت و پیشرفت و اتحاد ما، راه مقاومت و راه پیشرفت است، گفت: امروز فلسطین تبدیل به کانونی برای دفاع از ارزش‌های اسلامی شده است.

رییس مجلس شورای اسلامی افزود: در ۳۰ سال ابتدایی انقلاب دیدیم وقتی بر مردمی سازی تکیه کردیم، چه موفقیت‌هایی کسب کردیم و باید بدانیم که تکیه بر کفر چیزی جز ذلت برای ما ندارد.

رییس قوه مقننه یادآور شد: رژیم صهیونیستی در این سالها تلاش کرد فلسطین فراموش شود ولی فلسطین همچنان زنده است و نمونه آن در جام جهانی قطر دیدیم که نماینده کشورهای مسلمان و حتی غیرمسلمان پرچم و نام فلسطین را در مراحل مختلف گرامی داشتند و این موفقیت به دلیل فرهنگ مقاومت و خون شهداست.

قالیباف با بیان اینکه امروز قدس کانون انتفاضه است، یادآور شد: امروز از غزه تا کران باختری حتی تادر قلب تل آویو، مجاهدان فلسطینی مجاهدانه ایستاده‌اند و اگر روزی با سنگ مبارزه می‌کردند امروز با موشک برابر دشمن صهیونیستی ایستادند و امروز گروه‌های فلسطینی از هر زمان دیگری قوی‌تر و دشمن از هر زمانی ضعیف‌تر است.

وی با تاکید بر اینکه امروز فلسطین به کانون ارزش‌های انسانی تبدیل شده است،‌ تصریح کرد: اگر سیاست راهبردی حمایت از فلسطین را ادامه دهیم، می‌توانیم شاهد رشد آن در کشورهای منطقه باشیم و شرایط صهیونیستی امروز به نحوی است در یک سال ۴ بار انتخابات برگزار می کند که تمام اینها نشانه فروپاشی این رژیم و قدرت جبهه مقاومت است.

480704