پرسون از اقدام عجیب بانک شهر گزارش می دهد؛

برداشت وجه نقد تا سقف 15 میلیون تومان در یک روز

بسیاری از کسب و کارها در ایام نوروز نیازمند وجه نقد هستند و از سوی دیگر برخی برای پرداخت عیدی وجه نقد نیاز دارند؛ اما بانک شهر تنها به مشتریان خود 15 میلیون تومان وجه نقد در یک روز پرداخت می کند.
تصویر برداشت وجه نقد تا سقف 15 میلیون تومان در یک روز

به گزارش سایت خبری پرسون،براساس اطلاعات به دست آمده به خبرنگار حوزه اقتصادی پرسون این بانک در حالی به این شکل اقدام می کند که مشتریان از این رفتار بانک گله مند هستند و مجبورند برای دریافت پول روند اداری بیشتری را در بانک بگذرانند.آن طور که مشتریان این بانک عنوان کرده اند؛ علت این رفتار بانک جلوگیری از نقدینگی است و از سوی دیگر روند معاملات شهروندان مورد رصد قرار گیرد.

رحیم یکی از مشتریان این بانک در پاسخ به این سوال که اگر بیشتر از 15 میلیون تومان وجه نقد نیاز داشته باشید از چه راهکاری در بانک استفاده می کنید؟ پاسخ داد: باید از حساب که نزد بانک شهر داریم مجددا به یک حساب دیگر انتقال وجه کنیم تا بتوانیم از حساب دوم نیز دریافتی داشته باشیم؛ البته این امر منوط به این موضوع است که مشتری دو حساب در این بانک داشته باشد.

وی درپاسخ به سوال دیگر درباره اینکه اگر مشتری حساب دوم نداشته باشد چه باید بکند؟ گفت: باید 24 ساعت بعد مجددا به بانک مراجعه کند؛ آن وقت آیا بانک پول نقد داشته باشد یا خیر.در حالی این موضوع از سوی بانک شهر صورت می گیرد که حجم بالایی از میزان معاملات در این بانک صورت می گیرد و بسیاری از مراجعه کنندگان این بانک در خواست دریافت وجه نقد دارند.

این در حالی از سوی بانک شهر بیشتر از 15 میلیون تومان وجه نقد به مشتریان پرداخت نمی شود که بسیاری از بانک ها به دنبال این هستند که وجه نقد خود را به مراجعه کنندگان پرداخت کنند، چون نگهداری و حمل و نقل این وجه برای بانک ها هزینه بر است.

البته بانک شهر گویا معتقد است که آیین نامه قانون مبارزه با پولشویی موسسات مالی از پرداخت بیش از 15 میلیون تومان پول نقد به مشتریان را منع کرده است.

466231