اعلام آمادگی استان یزد برای اکران فیلم فجر

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد با اعلام اینکه چهل و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر همزمان با تهران در ۳۱ استان کشور و استان یزد نیز برگزار میشود افزود: اکران فیلم های چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر استان یزد از ۱۷ لغایت ۲۳ بهمن ماه در پردیس های سینمایی تک و جام جم یزد برگزار می گردد.
تصویر اعلام آمادگی استان یزد برای اکران فیلم فجر

به گزارش سایت خبری پرسون،«احسان عابدی» با اعلام خبر آمادگی سینماهای استان برای اکران فیلم های جشنواره فجر گفت: یکی از مهمترین رخدادهای هنری کشور، جشنواره فیلم فجر است و بنا به مطالبه و درخواست هم استانی‌های عزیزمان، این موضوع در دستور کار قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه پیرو تاکید وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان سینمایی کشور در راستای تحقق شعار«عدالت فرهنگی» و «ایجاد نشاط اجتماعی» اقدامات لازم برای هرچه باشکوه تر برگزار شدن چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در استان یزد پیش بینی شده است گفت: برای تأمین و پخش فیلم های این دوره از جشنواره در سینماهای شهر یزد، هماهنگی های لازم از طریق سازمان سینمایی و تهیه کنندگان این فیلم‌ها انجام خواهد گرفت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد با ابراز امیدواری برای بهره مندی از فرصت به دست آمده برای نمایش فیلم های روز سینمای ایران در سینماهای یزد گفت: پس از تعیین سینماها برای نمایش این فیلم ها، به زودی جدول نهایی برنامه اکران ها، از طریق سازمان سینمایی تنظیم می شود و از طریق رسانه ها، در دسترس علاقه مندان قرار می گیرد.

وی در ادامه با اعلام اینکه چهل و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر همزمان با تهران در ۳۱ استان کشور و استان یزد نیز برگزار میشود افزود: اکران فیلم های چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر استان یزد از ۱۷ لغایت ۲۳ بهمن ماه در پردیس های سینمایی تک و جام جم یزد برگزار می گردد.

احسان عابدی در پایان همچنین گفت: فهرست و ساعت پخش فیلم ها متعاقباً اعلام می گردد.

«محمد خزائی » رئیس سازمان سینمایی کشور در جمع مدیران جشنواره ضمن قدردانی از تلاش‌های شبانه روزی ستاد برگزاری جشنواره بین المللی فیلم فجر گفت: جشنواره فیلم فجر به مثابه میراث فرهنگی و هنری کشور، تاریخ پرفراز و نشیبی را پشت سر گذاشته تا به اینجا رسیده است بنابراین وظیفه همه ما اعم از سینماگران، هنرمندان، اصحاب رسانه، منتقدان و متولیان است که در حفظ این میراث کوشا باشیم.

وی در پایان افزود: رشد و بالندگی این درخت ریشه‌دار و پرثمر، به نفع سینمای این مرز و بوم و تاریخ و فرهنگ ماست.

منبع:ایسنا

460038