برگزاری جشنواره ساخت مجسمه‌های برفی در کوهرنگ

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش‌وپرورش چهارمحال و بختیاری از برگزاری اولین جشنواره ساخت مجسمه‌های برفی در استان خبر داد و گفت: این جشنواره با هدف ایجاد شور و نشاط، حس رقابت بین دانش‌آموزان و شناسایی استعدادهای برتر در زمینه ساخت تندیس در روزهای اول و دوم بهمن‌ماه سال جاری برگزار می‌شود.
تصویر برگزاری جشنواره ساخت مجسمه‌های برفی در کوهرنگ

به گزارش سایت خبری پرسون،غلامعلی خدیبی از برگزاری اولین جشنواره ساخت مجسمه‌های برفی توسط آموزش‌وپرورش شهرستان کوهرنگ خبر داد و اظهار کرد: این جشنواره با هدف ایجاد شور و نشاط، حس رقابت بین دانش‌آموزان و شناسایی استعدادهای برتر در زمینه ساخت تندیس در روزهای اول و دوم بهمن‌ماه سال‌جاری برگزار می‌شود.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش‌وپرورش چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه این جشنواره ویژه دانش‌آموزان استان و همچنین استان‌های همجوار است، افزود: دانش‌آموزان دختر و پسر همه مقاطع تحصیلی این استان‌ها می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند.

وی در ادامه به امکانات موجود برای شرکت کنندگان در این جشنواره اشاره کرد و توضیح داد: دانش‌آموزان شرکت کننده در این جشنواره می‌توانند از اقامت در اردوگاه فرهنگی تربیتی امام خمینی (ره) و خانه معلم شهر چلگرد مستقر شده و از سه وعده صبحانه، ناهار و شام به صورت رایگان بهره‌مند شوند.

خدیبی در پایان با اشاره به ظرفیت محدود شرکت‌کنندگان جشنواره ساخت مجسمه‌های برفی، خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان علاقمند تا ۲۵ دی‌ماه فرصت دارند با شماره های ۰۹۱۹۹۹۲۹۹۲۹ و ۰۹۱۳۲۸۱۲۵۶۴ تماس گرفته و در جشنواره ثبت‌نام کنند.

منبع:ایسنا

455795

مطالب مرتبط