رافائل نادال از این جمله متنفر است

رافائل نادال در مرحله یک چهارم نهایی تنیس ویمبلدون موفق به شکست حریف خود شد.
تصویر رافائل نادال از این جمله متنفر است

به گزارش سایت خبری پرسون، رافائل نادال بخت 2 قهرمانی تنیس ویمبلدون شب گذشته در مرحله یک چهارم نهایی در 5 ست موفق به شکست تیلور فریتز آمریکایی در مدت زمان 4 ساعت و 20 دقیقه شد تا ضمن راهیابی به مرحله نیمه نهایی حریف نیک کرگیوس استرالیایی شود که به عنوان یک تهدید برای نادال در مسیر قهرمانی به شمار می‌رود.

نادال که از قبل مصدومیت داشت این موضوع در دیدار شب گذشته مقابل حریف آمریکایی تشدید شد و حالا مشخص نیست این ستاره تنیس اسپانیایی بتواند در دیدار نیمه نهایی به میدان برود. اوضاع نادال در ست سوم خوب نبود و خواهر و پدر این تنیسور بارها به او پیشنهاد کردند کورت را ترک کند اما نادال تصمیم گرفت تا پایان مسابقه ادامه دهد.

این بازیکن اسپانیایی ست‌های چهارم و پنجم نمایش فوق العاده ای داشت و توانست با برتری در این دیدار همچنان جایگاه خود را به عنوان مدعی عنوان قهرمانی حفظ کند.

نادال در این باره اظهارداشت: خواهر و پدرم به من می گفتند که کنار بکشم. برای من، کنار رفتن در میانه مسابقه سخت است حتی اگر مدت زیادی به آن فکر می کردم. من این کار را چند بار در دوران حرفه ای خود انجام داده ام اما از انجام آن متنفرم به همین دلیل به مبارزه ادامه دادم و می خواستم بدون توجه به نتیجه مسابقه را تمام کنم. می خواستم فقط به خودم یک شانس بدهم، ترک کردن مسابقات کار راحتی نیست.

دارنده 22 عنوان قهرمانی گرنداسلم همچنین درباره بازی مقابل حریف استرالیایی در مرحله نیمه نهایی که روز جمعه برگزار می شود، گفت: هنوز نمی دانم. هنوز نمی دانم چه اتفاقاتی قرار است بیفتد. اگر الان جوابی بدهم و اما فردا اتفاق دیگری رخ دهد من دروغگو خواهم بود.

منبع: ورزش سه

404728