درآمد «علی صبوری» از اینستاگرام چندین برابر بازیگری است

علی صبوری، استندآپ کمدی و بازیگر تلویزیون درباره ورودش به حرفه بازیگری گفت و ادامه داد که به خاطر پول وارد این فضا نشده‌ است و درآمدش در فضای مجازی چندین برابر بازیگری است.
تصویر درآمد «علی صبوری» از اینستاگرام چندین برابر بازیگری است

به گزارش سایت خبری پرسون، علی صبوری استندآپ کمدین و بازیگر تلویزیون، سریال خداداد را سومین تجربه سریالی خودش عنوان کرد و گفت: هنوز اول راه هستم. امیدوارم هر چه زمان می گذرد، بتوانم تجربه بیشتری کسب می کنم و به پختگی برسم. من عاشق ژانر کمدی هستم. رسالت ما خنداندن مردم است و امیدوارم این اتفاق بیفتد.

این بازیگر با بیان این که به خاطر پول وارد فضای بازیگری نشده‌ام، اظهار داشت: برای من کار در فضای مجازی چندین برابر بازی در سریال‌های صداوسیما درآمد دارد. یک سال کار در فضای مجازی، برابر صد سال بازی در سریال‌های صداوسیما است. ولی من صداوسیما را انتخاب کردم.

صبوری با بیان این که استندآپ کمدی با بازیگری خیلی فرق دارد، گفت: ممکن است یک نفر در یک عرصه موفق باشد و در دیگری موفقیتی کسب نکند. کسانی که منتقدانه نظر می‌دهند، باید این نکته را در نظر بگیرند که سریال خداداد در تلویزیون پخش شده و یک سری محدودیت‌هایی داشته است. بازخوردی که من در صفحه اینستاگرام خودم درباره سریال داشتم، خوب بود. ۵ درصد کاربران گفتند که سریال را دوست نداریم و ۹۵ درصد دوست داشتند. البته صفحه من میزان سنجش خوبی نیست. چون ممکن است در صفحات دیگران آمارها به گونه دیگری باشد. پلتفرم‌هایی که این همه تبلیغ بیلبوردی دارند، آمار دقیق بیننده‌هایشان را به نفر نمی‌دهند و می‌گویند این سریال چند میلیون دقیقه دیده شده است. ولی تلویزیون میلیون‌ها نفر مخاطب دارد.

وی با انتقاد از آمارهای اعلام شده اظهار داشت: آماری اعلام کردند که سریال خداداد ۳ درصد مخاطب داشته است. شاید اگر من در این سریال حضور نداشتم و بازیگر دیگری بود، این آمار را اعلام نمی کردند.

منبع: ایرنا

391378