استاندار فارس اعلام کرد:

بهره‌برداری از فاز یک سالن ورزشگاه 6 هزار نفری شیراز

استاندار فارس گفت: سالن ورزشگاه 6 هزار نفری به نام شهید قاسم سلیمانی در شیراز به بهره‌برداری رسید.
تصویر بهره‌برداری از فاز یک سالن ورزشگاه 6 هزار  نفری  شیراز

به گزارش سایت خبری پرسون از فارس، عنایت الله رحیمی امروز ظهر در حاشیه بهره‌برداری از این ورزشگاه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: فاز نخست سالن ورزشگاه با مساحتی افزون بر 16 هزار متر، زیربنا 19 هزار مترمربع، ساختمان اصلی 16 هزارو 885 متر و ساختمان‌های جنبی 2 هزار و 115 مترمربع احداث شده است.

وی خاطر نشان کرد: برای احداث ورزشگاه 16 هزار نفره تا کنون 80 میلیارد تومان هزینه شده و با توجه به قیمت روز ازهزینه بالایی برخوردار است.

استاندار فارس تصریح کرد: برای گسترش این پروژه زمینی برای احداث پارکینگ در نظر گرفته شده و در آینده نزدیک به بهره‌برداری می‌رسد.

رحیمی بیان داشت: سرانه سالن‌های ورزشی سرپوسیده و رو باز در طی 8 سال اخیر تاکنون در استان فارس به 2 برابر افزایش یافته و هنوز به استاندارد‌های لازم دست نیافته‌ایم و با احتساب این تعداد نسبت به سال گذشته با جهش 2 برابری روبه‌رو بوده ایم.

وی اضافه کرد: تکمیل ورزشگاه 50 هزار نفری پارس شیراز، افتتاح همزمان 12 پروژه ورزشی شامل 2 زمین چمن بزرگ، 8 زمین چمن کوچک و سالن‌های ورزشی در شهرستان‌ها و نیز 2 مورد دیگر در شیراز به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار پرسون از شیراز، این سالن ورزشی توسط رئیس جمهوری به صورت ویدئو کنفراس، جمشید تقی‌زاده معاون وزیر ورزش و جوانان، استاندار و دیگر مقام‌های محلی افتتاح شده است.

انتهای پیام/

324174