آمار مبتلایان به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته در استان کرمانشاه؛

قاتل زنجیره ای جان 3 کرمانشاهی را گرفت

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت: با احتساب موارد فوت در 24 ساعت گذشته، مجموع جان باختگان در اثر ابتلا به کرونا در استان کرمانشاه از ابتدای اپیدمی تا کنون به 544 نفر رسید.

کرمانشاه- پرسون؛ مهدی محمدی رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار ما گفت: در شبانه روز گذشته 21 مورد بیمار مثبت بستری مبتلا به کرونا در استان شناسایی شدند و جمع موارد مثبت بستری به 3578 نفر رسید.

محمدی اظهار داشت: هم اکنون 215 بیمار مربوط به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند.

وی ادامه داد: تعداد موارد فوت در اثر ابتلا قطعی به ویروس کرونا در ۲۴ ساعت گذشته در استان 3 نفر می باشد که از این تعداد یک مورد فوت مربوط به شهرستان کرمانشاه است.

محمدی افزود: در شبانه روز گذشته در شهرستانهای اسلام آباد غرب و هرسین نیز هر کدام یک نفر در اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند.

محمدی افزود: بر اساس این آمار از ابتدای اپیدمی تا کنون تعداد موارد فوت در شهرستان کرمانشاه به ۳۰۹ نفر ، در اسلام آباد غرب به ۴۸ نفر و در هرسین به سه نفر رسید.

وی همچنین ادامه داد: با احتساب موارد فوت در ۲۴ ساعت گذشته، مجموع جان باختگان در اثر ابتلا به کرونا در استان کرمانشاه از ابتدای اپیدمی تا کنون به 544 نفر رسید.

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت: از ابتدای شروع اپیدمی تا کنون در استان ۱۱۲۳۳ نفر بستری و ۱۰۴۷۷ نفر نیز بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده اند.

محمدی خاطر نشان کرد: همچنین در ۲۴ ساعت گذشته 58 بیمار جدید در بیمارستان‌های استان بستری شده و 53 نفر نیز پس از بهبودی از بیمارستان ترخیص شده اند.
لطفا برای حفظ سلامتی خود و دیگران از ماسک استفاده کنید و فاصله اجتماعی را رعایت کنید.....

آسیه کرمی- استان کرمانشاه

195248