هیئت فوتبال کرمانشاه؛

از حضور رضا صادق پور در هیئت فوتبال کرمانشاه تا اخراج تعدادی از پرسنل این هیئت

ی‍ادداشت قسمت اول/  نگاهی به لابی گری و تماس های تلفنی برخی پیشکسوتان فوتبال کرمانشاه با روسای هییت های شهرستان

پرسون؛ قرار است یک ماه دیگر انتخابات هییت فوتبال کرمانشاه برگزار گردد انتخاباتی که تا کنون با حواشی بسیاری مواجه شده است که مهترین آنها تاخیر یک ماهه این انتخابات و همچنین تغییر شائبه برانگیز دبیر این هییت

اگر چه هییت نشینان فوتبال استان طی چند سال گذشته جز سکوت و فرافکنی پاسخ دیگری به موج گسترده انتقادات به عملکرد خویش نداشته اند اما با این وجود دامنه این انتقادات به کاستی ها و‌ضعفهای مدیریتی علی محبی و حواریونش از گستردگی فراوانی برخوردار شده به طوریکه از تمامی شهرستان های استان کرمانشاه پرچم های انتقاد به عملکرد هییت فوتبال استان به اهتزار در آمده شیرخان تیموری از گیلانغرب. صیفوری از سنقر. نقشبندی از پاوه و سایر شهرهای استان هر کدام لیدرهای امواج منتقدین به عملکرد محبی را بر عهده گرفته اند حتی پیشکسوتان فوتبال استان مقیم تهران نیز محبی و تیمش را از انتقادات خود بی بهره نگذاشتند به طوریکه حسن تیموری از فوتبالیست های قدیمی کرمانشاه که اکادمی فدراسیون فوتبال را مدیریت میکند نیز کرارا به مدیریت ضعیف هییت فوتبال کرمانشاه خرده گرفته وآنرا در سقوط فوتبال استان مقصر میداند همانگونه که کیومرث سفیدی ملی پوش کرمانشاهی فوتبال نیز در بخش ورزشی شبکه استانی کرمانشاه علی محبی رییس هییت فوتبال استان را به چالشی عمیق کشاند تا جاییکه محبی دیگر حاضر نشد در برنامه های بعدی. آن شبکه. شرکت کند. فرزاد مشتکوب. از دیگر پیشکسوتان فوتبال استان نیز در یک هارمونی خاص به همراه جمع کثیری. از سایر پیشکسوتان هییت فوتبال علی محبی را به خاطر سقوط فوتبال استان به باد انتقاد ات گسترده گرفتند.
در این بین نوک تیز قلم ورزشی نویسان و خبرنگاران ورزشی استان مدیریت هییت فوتبال استان را نشانه رفته و کرارا و بارها از علی محبی و همراهانش خواستار شفاف سازی و‌پاسخگویی به چرایی مرگ فوتبال کرمانشاه شدند .
ادامه دارد....

نویسنده: سید وحید حسینی

194980