بسته فرهنگی؛ تازه های نشر

در گزارش پیش روی تان به معرفی چند کتاب جدید که به تازگی  منتشر شده می پردازیم.

به گزارش پرسون؛ در این مطلب به معرفی کتاب های «بورس در چند دقیقه»، «آیات مَس» و«به نقش گلیم» می پزدازیم.

بورس را در چند دقیقه یاد بگیرید

کتاب «بورس در چند دقیقه» با نگارش مصطفی قویدل و مرضیه رضوانی خجسته توسط مؤسسه نشر شهر منتشر شد. این کتاب در ۶ فصل، مفاهیم کلیدی بورس را به زبان ساده برای مخاطب توضیح داده است. فصل‌های این کتاب شامل عناوین شناخت، مفاهیم و تعاریف، مفاهیم اقتصادی، مفاهیم مالی، مفاهیم کاربردی و تجزیه و تحلیل است.

«بورس در چند دقیقه» در قطع خشتی کوچک و در ۴۱۹ صفحه و با قیمت ۳۳ هزار تومان روانه بازار شده است. این کتاب را می توانید از باغ کتاب تهران و کتابفروشی‌های معتبر تهیه کنید.

نسخه‌ الکترونیکی «آیات مَس» منتشر شد

نسخه‌ الکترونیکی کتاب آیات مَس نوشته محبوبه زارع از سوی نشر صاد منتشر شد.

این اثر، داستان بلندی است که اتفاقاتش در بستر تاریخ اسلام، در سال ۶۱ هجری قمری می‌گذرد. قصه‌ عشق سرکشانه‌ پسر ایزدبیک به دختری به‌نام شمیسا که هردو زرتشتی مذهب‌اند. دختر به قتل ایزدبیک محکوم می‌شود و در آستانه‌ی نابینایی کامل هم قرار می‌گیرد. اما خوابی زندگی‌اش را تغییر می‌دهد. او باید یک نقاشیِ بسیار ویژه بکشد.

نسخه‌ الکترونیکی کتاب را می‌توانید در طاقچه تهیه کنید.

رمان «به نقش گلیم» چاپ شد

رمان «به نقش گلیم» نوشته محمد محمودی نورآبادی توسط انتشارات شهرستان ادب منتشر و راهی بازار نشر شد. این‌کتاب دربرگیرنده داستان زندگی دختر نوجوان نیازمندی است که حامی نیکوکاری دارد. این‌حامی به‌صورت ناشناس از او حمایت می‌کند. دختر به‌مرور در صدد شناخت مرد خیّر برمی‌آید و متوجه می‌شود حامی نیکوکارش در سوریه و دچار حادثه شده است. به‌این‌ترتیب سرپرست این‌نوجوان، یک‌مرد مدافع حرم است...این‌کتاب با شمارگان هزار نسخه و قیمت ۲۰ هزار تومان منتشر شده است.

194407