مشروح اخبار

پرسون گزارش می‌دهد؛

در بازار بورس امروز جهان چه گذشت؟

هرچند بازار امروز شدیدا منفی بود اما نقدینگی حاصل از فروش سهام دیر یا زود مجددا در همین بازار باید خرید کند البته تصور می شود که در انتخاب بعدی برای خرید یک تفاوت اساسی صورت گیرد.
رهبر انقلاب اسلامی در ارتباط تصویری با مدیران و روسای ‌آموزش و پرورش بیان کردند: امارات متحده عربی هم به دنیای اسلام ، هم به ملت‌های عرب و کشورهای منطقه و هم به فلسطین خیانت کرد، البته این خیانت دیر نخواهد پایید اما این لکه ننگ بر آنها خواهد ماند.
رئیس انجمن علمی مددکاران اجتماعی گفت: تشدید موضوع تجاوز در کشور به علت نا به سامانی زیرساخت های اجتماعی در کشور است. عواملی چون فقر، بیکاری، سیاست های نادرست دولت‌ها و عدم نظارت صحیح مسئولین بر اجرای قوانین سبب شده تا افراد معروف به راحتی بتوانند به صورت پنهانی به اعمال شیطانی خود ادامه دهند.
طبق قانون حمایت از شرکت ها و موسسات دانش بنیان که منجر به تحریک سمت عرضه نوآوری و ایجاد تعداد زیادی استارتاپ و شرکت دانش بنیان شد؛ اکنون زمان آن است با بازبینی در قانون، سمت تقاضای نوآوری و فناوری یعنی صنایع بزرگ و پیشرو در کشور را تقویت کنیم.
پیام فرمانده معظم کل قوا به مناسبت روز پدافند هوایی؛

امنیت کشور مرهون آمادگی و بیداری پدافند هوایی است

رئیس دفتر فرمانده معظم کل قوا در تماس تلفنی با امیر صباحی‌فرد، سلام و قدردانی رهبر انقلاب را به خانواده‌های پدافند هوایی کشور ابلاغ کرد.
قائم مقام و عضو هیات عامل سازمان ایمیدرو از الزام افزایش سرمایه شرکت‌های بخش معدن و صنایع معدنی وابسته به این سازمان حداکثر تا 2 ماه آینده خبر داد.
آنچه در روز نهم ماه محرم بر کاروان «امام حسین (ع)» گذشت

روزى به نام حضرت «ابوالفضل العباس (ع)»

یک کارشناس علوم قرآنی گفت: روز تاسوعا را به نام حضرت «ابوالفضل عباس (ع)» نام گذاری کرده اند اگرچه حضرت «ابوالفضل عباس (ع)» در روز عاشورا به شهادت رسیدند، اما این نامگذاری از سوی دوستداران «اهل بیت (ع)» در دهه ابتدایی ماه محرم بوده و البته این نامگذاری بسیار بجا است.
وزیر کار با اشاره به ابلاغ مرحله پنجم منابع اشتغال روستایی گفت: با تحلیل اشتغال ۵۵۰ هزار نفره سال ۹۸ به این نتیجه می رسیم، بخش قابل توجهی از ایجاد اشتغال در کشور عمدتا از هدایت و نظارت دولت حاصل شده است.
بر اساس بخشنامه سازمان امور مالیاتی تمامی صنوفی که معاملات بیش از ۱۵ میلیون تومان را ثبت می‌کنند ملزم به دریافت کارت ملی خریدار و احراز هویت او هستند.

کارشناس مسائل استراتژیک با بیان اینکه آژانس برای بازرسی از دو سایت ما بر اسناد جاسوسی اسرائیل استناد می کرد گفت: در تمام این مدت حرف ما این بود که آژانس نمی‌تواند بر این مبنا درخواست بازرسی از این سایت‌ها داشته باشد و با همین اتفاق سناریوی امریکا شکست خورد.
رییس هیات مدیره خانه سلامت در گفت و گو با پرسون مطرح کرد؛

شهر سالم حرکتی مداوم در راستای ایجاد بهبود محیط فیزیکی و اجتماعی شهر

رییس هیات مدیره خانه سلامت گفت: تمرکز خانه سلامت بیشتر بر محور درمان است. در حال حاضر خانه سلامت در قالب ۱۸ کلینیک و درمانگاه کارکنان و خانواده های شهرداری تهران و شهروندان تهرانی را تحت پوشش قرار می دهد.
نماینده تربت حیدریه در مجلس از وجود برخی قوانین که تشدید کننده قیمت خانه است گلایه کرد و گفت: متاسفانه دولت توجهی به اسناد بالادستی مسکن ندارد ولی مجلس می‌کوشد نظارت جدی کرده و از قوه مجریه خواسته رصد جدی بر بنگاه‌های معاملات املاک داشته باشد.
در مهر سال ۱۳۹۷ یکباره دنیا  در بازار بورس مثل اینکه به آخر رسیده بود. بازار بدجوری دچار تنش شده بود. شپنا حدود ۴۰ درصد ریخت، فولاد ۳۰ درصد و بقیه بازار هم به پیروی از سهام بزرگ اصلاح کردند.
بانک ملت با سرمایه جدید، مجددا افزایش سرمایه می دهد. این افزایش سرمایه از 207هزار به 300هزار و از محل سایر اندوخته ها است. این اتفاق خوبی است که قیمت تئوریک را کاهش می دهد و قیمت رقیق می شود.
سازمان آگهی های پرسون