مشروح اخبار

رئیس‌جمهوری گفت: امریکا که بسیار روشن آمده و از برجام خارج شده، هرچه فحش عالم بوده نثار برجام کرده، بقیه کشورها را به خروج از آن تشویق کرده و به دنبال تهدید کشورهایی رفته که با ایران ارتباط اقتصادی داشتند و حال می‌خواهد از مکانیسم درون برجام استفاده کند و دیدیم که یک قدم هم نتوانست بردارد.
یک کارشناس مسائل غرب آسیا گفت: نزدیک ده سال است که در بحرین تظاهرات گسترده صورت می گیرد و یک نوع تقابل خونین بین ملت بحرین و حاکمیت صورت گرفته و تا کنون صدها نفر در جریان تظاهرات به شهادت رسیدند و شرایط ناپایداری در بحرین حاکم است.
سخنگوی فدراسیون فوتبال در گفت و گو با پرسون:

تحریم بین المللی و ممنوعیت حق پخش فوتبال ناجوانمردانه است

سخنگوی فدراسیون فوتبال گفت: صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران آمادگی لازم برای همکاری در چهارچوب توافقات قانونی خود با آژانس تجاری کنفدراسیون را در پخش لیگ قهرمانان در گذشته داشته است. اما حتما مستحضر هستید که به هر حال فوتبال کشور از نظر تماشاگران حاضر در ورزشگاه ها  و بیننده تلویزیونی در صدرمخاطبان  کشورهای قاره کهن قرار دارد.
یک کارشناس بین الملل و آمریکا گفت: جمهوری خواهان در آمریکا سیاست خشنی را بنیان گذاری کردند و آن را به یک ارزش تبدیل کردند. موضوع کمتر اشاره شده در مورد آمریکا قانون اساسی این کشور است که در حقیقت کوچک ترین قانون اساسی نوشته شده در جهان است و به طور واضح به نفع ثروتمندان این کشور نوشته شده است.
رئیس مجلس در پایان نشست سران ۳ قوه:

مجلس در ۳ فرصت ۱۰۰ روزه باقی مانده به دولت کمک می کند

رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید براین که بار سنگین مسائل اجرایی بر دوش دولت است گفت: ما نیز در این مدت باقی مانده از دولت که به فرموده رهبر معظم انقلاب ۳ فرصت ۱۰۰ روزه است به دولت برای کاهش مشکلات و سروسامان دادن به مشکلات اقتصادی کمک می کنیم.
روحانی در آیین آغاز سال تحصیلی جدید دانشگاه‌ها؛

کاش پروتکل‌های بهداشتی به من اجازه می‌داد در جمع دانشجویان حاضر شوم

رییس جمهوری دستورالعمل‌های بهداشتی ستاد ملی کرونا را لازم الاجرا دانست و گفت: پروتکل‌شکنی نباید شیوه ذهنی شود حتی اگر در مواقعی اجرای دستورالعمل ها با عواطف انسانی سازگاری نداشته باشد
پژوهشگر دیپلماسی جوانان مرکز بین المللی مطالعات صلح گفت: دولت بلاروس باید وارد مذاکره با مخالفین شود و از ادامه نفوذ و جریان سازی طرف غربی و آمریکایی ممانعت کند.
سال جهش تولید بی ثمر سپری می شود

4 ماه همچنان بدون وزیر صمت!

در حالی سال جهش تولید را سپری میکنیم که مهمترین رکن برای موفقیت این شعار، عملکرد مثبت وزارت خانه‌ای است که ۱۲۰ روز بدون وزیر و با سرپرست‌های موقت مدیریت می‌شود و آقای رییس جمهور گویی تصمیم به انتخاب این وزیر ندارد.
بهرامی در گفت و گو با پرسون:

اقتصاد آمریکا در حال افول است

یک کارشناس اقتصاد بین المل گفت: مخالفین ترامپ طبیعتا بیکار نمی نشینند و یکسری تحریم های هوشمند را علیه آمریکا اعمال کردند که ایالتهایی که به ترامپ رأی داده اند اقتصادشان خراب تر شود .
رییس جمهوری با تاکید بر این که کشور به مساله آینده جوانان توجه دارد، گفت: از خانواده‌ها می‌خواهم در برابر شبهه‌افکنی‌ها تسلیم نشوند و کاملا هوشیار باشند و بدانند هم وزارت بهداشت و درمان و هم وزارتخانه‌های آموزش و پرورش و آموزش عالی همه توان خود را به کار گرفته‌اند.
محرابی در گفت‌وگو با پرسون:

بیماری ترامپ برایش دردسرساز شد

یک کارشناس اقتصاد بین الملل گفت:  هر وضعیت ناخواسته ای در نظام و ساختار سیاسی می تواند تاثیرات خاص خود را بگذارد. مشخصا بیماری کرونا و شرایطی که در امروز جامعه آمریکا شکل پیدا کرده مخصوصا در آستانه انتخابات آمریکا تاثیرات خاصی دارد و می تواند تصمیم گیری که ساختار سیاسی و نظام سیاسی آمریکا دنبال می کند باشد و هم در بدنه های اجتماعی و مردمی که این تاثیرات را می پذیرند.
انتخابات زیر سایه کرونا

آغاز سانس دوم رقابت در مجلس یازدهم

زنگ آغاز مرحله دوم انتخابات مجلس به صدا در آمد تا تکلیف برخی صندلی‌های خالی از سکنه پارلمان یازدهم مشخص شود.
بیگی در گفت و گو با پرسون:

بازگشایی مدارس تصمیم آموزش و پرورش نیست

مدیرکل دفتر سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش گفت: وزارت آموزش و پرورش هم مشابه سایر بخش ها و سایر دستگاه ها کاملا تابع تصمیمات و سیاست ها و مصوبات ستاد مدیریت کرونا کشور است.
وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر اینکه بازار سرمایه مسیر خلق ثروت ملی است گفت: اصلاح ساختار مالی باشگاه استقلال و پرسپولیس تنها از طریق بازار سرمایه محقق می شود و خصوصی سازی و عرضه سهام این دو باشگاه پر طرفدار پایتخت پایان وابستگی مالی است.
یک کارشناس اقتصاد پولی و بانکی گفت: بحث استفاده از ذخایر بانک برای شرایط خاص شرایط جنگ است و مصوبات خاص خودش را می خواهد ولی کوتاه ترین و آسان ترین راهی که الان می توانیم از این بحران نجات پیدا کنیم این است که بحث های اقتصادی و بحث های جرایم بانکی قضایی شود و این ارز به سیستم برگردد.
سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی گفت: کمیسیون اصل 90  به تعبیر مقام معظم رهبری نقطه امیدی برای رسیدگی به شکایات برای مردم است.در مجلس یازدهم اعضای محترم کمیسیون تلاش شان بر این است که این ظرفیت را فعال کنند.
سازمان آگهی های پرسون