تا انتخابات

عضو جبهه پیروان خط امام خطاب به منتخبین انتخابات؛

فرصت ۴ سال خدمت به مردم در مجلس را قدر بدانید

عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری خراسان رضوی گفت: نمایندگان در ۴ سال حضور خود در مجلس به موضوعاتی نپردازند که فرصت‌ها از بین برود و فرصت خدمت به مردم را قدر بدانند.
فعال سیاسی اصلاح طلب با بیان اینکه ملت ایران با هوشمندی پاسخ نهادهای تندرو در ایران را دادند، گفت: ملت ایران با هوشمندی در این انتخابات ثابت کردند که نقش مجلس گرم کن را دیگر در انتخابات ها اجرا نخواهند کرد.
دبیر شورای نگهبان گفت: کسانی که با رای مردم به مجلس راه پیدا می‌کنند مدیون این مردم شریف هستند و باید تمام توان خود را برای خدمت به مردم به‌کار گیرند و بتوانند گره‌گشای مشکلات باشند.
سخنگوی ائتلاف مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با بیان اینکه تهیه فهرست برای مرحله دوم انتخابات در دستور کار قرار دارد، مطرح کرد: از آنجا که ائتلاف امنا متعلق به همه نیروهای انقلاب است، از ظرفیت ها،نظرات و همراهی های همه نیروهای انقلابی و دلسوزان کشور استقبال می‌کنیم.
داوطلب انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی می‌گوید: نمی‌خواهم کام کسی را تلخ کنم اما قطعاً اگر در این کشور فردی مانند علی مطهری در ۶۰ نفر اول منتخبین تهران نباشد، جای سوال و نگرانی دارد.
سهم فهرست ها از ۱۶۵کرسی مشخص شده را ببینید

مجلس ۱۱ و نیم / بازندگان بزرگ یا بزرگان بازنده!

علاوه‌بر حذف احتمالی علی مطهری، محمدباقر نوبخت دیگر نامزد شاخص مورد حمایت اصلاح‌طلبان و اعتدالی‌ها نتوانست از حوزه انتخابیه رشت، پیروز انتخابات شود. بااین‌حال مهرداد لاهوتی دیگر نامزد مورد حمایت اصلاح‌طلبان از حوزه انتخابیه لنگرود توانست پیروز انتخابات شود.
بررسی نرخ مشارکت در انتخابات ۱۱ اسفندماه نشان می‌دهد بخش زیادی از رای‌دهندگان با رویکردهای مشارکت‌محور پای صندوق‌های رای حاضر شده‌اند و به ریل‌گذاری مسیر آینده کشور پرداخته‌اند.
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در بیانیه‌ای از حضور همراه با بصیرت مردم ایران در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری تقدیر به عمل آورد.