اخبار ارز دیجیتال

در طی ماه‌های گذشته، چندین مؤسسه مالی سنتی با ثبت درخواست برای صندوق قابل معامله در بورس بیت کوین (ETF) علاقه خود را به ارزهای دیجیتال ابراز کرده‌اند. این روند با درخواست GlobalX برای یک ETF بیت کوین در همکاری با Coindesk Indices ادامه یافت.
آخرین وضعیت بازار رمزارزها در جهان؛

بیدار شدن بیت‌کوین خفته ۱۱ ساله

پس از انتشار اخبار برنامه‌های کاربردی صندوق قابل معامله در بورس بیت‌کوین (ETF) توسط شرکت‌های مدیریت دارایی بزرگ، مشاهده شده است که نهنگ‌ها، بیت‌کوین را از یک کیف پول به کیف دیگر منتقل می‌کنند و طی ۲۴ ساعت گذشته، پس از ۱۱سال و سه ماه، بالاخره یک آدرس غیرفعال حاوی مقدار قابل توجهی بیت‌کوین دوباره فعال و مقدار قابل توجهی بیت‌کوین بین کیف پول‌ها جابه جا شد.
مَثَلی هست با این مضمون که به فال اعتقاد نداشته باش ولی نیم نگاهی به آن داشته باش!! اگر با این مثل موافق هستید می توانید فال روزانه امروز (طالع بینی روزانه) خودتان را بر اساس ماه تولد هر روز در این پست مشاهده کنید.
اپلیکیشن پرداخت اجتماعی نیجریه، باندل (Bundle)، تعطیلی خدمات صرافی رمزارز خود را به عنوان بخشی از یک بازسازی استراتژیک برای تمرکز بر راه‌حل‌های پرداخت کش‌لینک (Cashlink)، یک روش پرداخت مختص به خود، اعلام کرده است. این تصمیم توسط سهام‌داران این شرکت و در بحبوحه رشد مشاهده‌شده وب3 و جامعه بلاکچین اتخاذ شد.
هوش مصنوعی (AI) حضور خود را در بخش‌های مختلف نشان داده است. ادغام فضای دارایی دیجیتال و هوش مصنوعی نیز اجتناب ناپذیر بود. ماینرها متوجه شده‌اند که راه حل‌های مبتنی بر هوش مصنوعی نوید رسیدگی به برخی از مهم‌ترین چالش‌های آنها را می‌دهد.
آخرین وضعیت بازار رمزارزها در جهان؛

بیت‌کوین صعود کرد

ارزش ارز دیجیتال بیت‌کوین طی هفته گذشته بیش از ۳۰۰درصد افزایش یافته است.
رابرت اف کندی جونیور، نامزد دموکرات انتخابات ریاست‌جمهوری ایالات متحده، در اظهارات جدید خود در روز چهارشنبه گفته که قصد دارد به طور تدریجی از دلار آمریکا با بیت کوین حمایت کند و مالیات بر عایدی سرمایه برای بیت کوین را پایان دهد.
در یک تحول قابل‌توجه در بازار ارزهای دیجیتال، رمزارز ریپل 21 درصد از کل حجم معاملات را به خود اختصاص داده و از این لحاظ، از بیت کوین پیشی گرفته است. این دستاورد پس از پیروزی ریپل در برابر کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) در یک نبرد حقوقی طولانی‌مدت به دست آمد.
به گفته تحلیلگران موسسه مالی جی‌پی مورگان، پیروزی قانونی ریپل در برابر کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) ایالات متحده پیامدهای مهمی را برای نبرد حقوقی صرافی کوین بیس با این تنظیم‌کننده دولتی دارد.
بیت کوین در ۱۳ جولای و پس از پیروزی قانونی ریپل بر کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) ایالات متحده، تلاش کرد تا از روند قیمتی جانبی خسته‌کننده خود خارج شود، اما این شور و شوق کوتاه‌مدت بود. فروشندگان در ۱۴ جولای قیمت را دوباره کاهش دادند که نشان می‌دهد در سطوح بالاتر فعال هستند. با این حال، یک نشانه مثبت این است که گاوها قیمت بیت کوین را همچنان بالای ۳۰ هزار دلار نگه داشته‌اند.
تحلیلگر حوزه رمزارزها، دیدگاه‌ خود را در مورد سناریوهای بالقوه حرکت قیمت بیت‌کوین در هفت تا ۱۴ روز آینده به اشتراک گذاشته است. این تحلیل، سه نتیجه احتمالی را که معامله‌گران و سرمایه‌گذاران باید در نظر بگیرند، برجسته می‌کند.
در تاریخ ۴ ژوئیه، ران دیسانتیس (Ron DeSantis)، نامزد جمهوری‌خواه انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده، اعلام کرد که در صورت انتخاب شدن به عنوان رییس جمهور، فوراً جلوی معرفی ارز دیجیتال بانک مرکزی (CBDC) را خواهد گرفت.