مجله پرسون

مَثَلی هست با این مضمون که به فال اعتقاد نداشته باش ولی نیم نگاهی بهش داشته باش!! اگر با این مثل موافق هستید می توانید فال روزانه امروز (طالع بینی روزانه) خودتان را بر اساس ماه تولد هر روز در این پست مشاهده کنید.
گرچه گذر زمان تدریجی است و هر انسانی لحظه به لحظه پیر می‌شود و مثلا توانایی‌های جسمانی‌اش کم می‌شود و چهره‌اش طراوت‌اش را از دست می‌دهد. اما تا مدت‌ها سعی می‌کند این تغییرات را کتمان کند. اما لحظاتی هم هستند که پیر شدن و گذر زمان بر سرش آوار می‌شوند و واقعا پی می‌برد که پا به سن گذاشته است.
داشتن پوستی مرطوب و سالم برای همه افراد مهم است. داشتن پوست خشک تاحدودی آزاردهنده است و می‌تواند منجر به مشکلاتی مانند خارش، پوسته پوسته شدن و تیرگی پوست شود. در حالی که مرطوب کننده‌ها و درمان‌های موضعی نقش مهمی در آبرسانی پوست دارند، تغذیه پوست از درون، به‌واسطه مواد غذایی مناسب، به همان اندازه مهم است.
چگونه می‌توان شریک زندگی خود را از نظر عاطفی نادیده نگرفت؟ در این مقاله به شما نشان می‌دهیم که با روش‌ها و مشاوره‌هایی ساده، می‌توانید ارتباطات عاطفی خود را با شریک زندگی خود تقویت کنید و از این نظر نادیده نگیرید.
افراد با گروه های خونی مختلف ویژگی های جسمی و روحی متفاوتی دارند به همین علت در تغذیه آنها تفاوت هایی وجود دارد که یکی از آنها چای گروه خونی آنهاست.
«مالیات بر ریش» نوعی سیاست حکومتی است که بر اساس آن هر مردی برای اینکه مجوز بلند کردن ریشش را داشته باشد باید مبلغی را به عنوان مالیات به دولت بپردازد! این کاملا عجیب به نظر می‌رسد اما اسناد تاریخی می‌گویند این قانون واقعا در طول تاریخ در برخی کشورها وضع و اجرا شده است. معروفترین مورد مالیات ریش در تاریخ به کشور روسیه در قرن هیجدهم میلادی برمی‌گردد.
تاریخ کهن محله کن را باید میان اسناد تاریخی آن جست‌وجو کرد؛ از کاوش‌های باستان‌شناسی تا اسناد ملکی و شناسنامه‌های قدیمی که پس از راه‌اندازی ثبت اسناد و ثبت احوال کن در این آبادی تاریخی به جا مانده است.
این سالاد سریع و ساده است و با استفاده از مرغ بریان به همراه مخلوطی از سبزیجات مخصوص سالاد ظرف مدت کمتر از 30 دقیقه آماده می شود
مَثَلی هست با این مضمون که به فال اعتقاد نداشته باش ولی نیم نگاهی بهش داشته باش!! اگر با این مثل موافق هستید می توانید فال روزانه امروز (طالع بینی روزانه) خودتان را بر اساس ماه تولد هر روز در این پست مشاهده کنید.
اتاق‌های گفتگو از طریق نرم‌افزارهای چت آنلاین ایجاد شده‌اند که شرایط تعامل در بستر اینترنت را برای افراد فراهم می‌کند. در سرتاسر دنیا هزاران چت روم مختلف به‌صورت آنلاین وجود دارد که بسته به موضوع موردعلاقه، می‌توان اتاق گفتگوی موردنظر خود را یافت.
بسیاری از افراد که در طول زندگی‌شان به دلایل مختلف تنها شده‌اند، به‌نوعی به این شرایط خو می‌کنند و نمی‌توانند به‌راحتی از آن خارج شوند و هنگامی که تنهایی حاد و مزمن شود، اثرات آن بر سلامتی می‌تواند بسیار گسترده شود. بر اساس گزارش ویوک مورتی، جراح عمومی آمریکا تنهایی مزمن می‌تواند به اندازه چاقی، کم‌تحرکی و سیگار کشیدن مضر باشد.
ماهی غذای سالمی است و خوردن منظم آن خطر ابتلا به برخی مشکلات، از جمله بیماری قلبی، سکته مغزی و افسردگی را کاهش می‌دهد. با این حال، نحوه طبخ ماهی مهم است؛ چرا که روش‌های اشتباه می‌توانند ارزش غذایی ماهی را تغییر دهند و آنطور که لازم است، فواید آن را به بدن نرسانند.