مجله پرسون

موکش آمبانی یکی از ثروتمندترین مردان دنیاست. اخیرا موضوع عروسی مجلل پسر او در رسانه‌ها سر و صدا به پا کرده است؛ اما چند سال قبل از این موضوع «خانه» مجلل او بحث داغ رسانه‌ها شده بود. این یکی از گرانترین خانه‌های دنیاست.

ما امروز و در این مقاله قرار است در مورد «نگهداری و تمیز کردن گردنبند طلا» صحبت کنیم و هم برای تمیز کردن گردنبند طلا و هم برای نگهداری گردنبند طلا، راه‌ها و روش‌های راحت و آسانی را به شما آموزش دهیم.
تماشاخانه سنگلج، عصر دوشنبه ۲۱ اسفند، میزبان هنرمندانی بود که مدرک پایان دوره حضورشان در مکتب سنگلج را با امضای استاد علی نصیریان و همراهی هنرمندان پیشکسوت جشن گرفتند. در حاشیه این برنامه، علی نصیریان همراه با داوود فتحعلی‌بیگی و افشین هاشمی، در دورهمی هنرمندان، ترانه‌های قدیمی را با آن‌ها همخوانی کرد.
نوای دعای سحر، صدای ربنای شجریان و عطر نان تازه سفره افطار می‌گوید که ماه بندگی خدا آغاز شده‌است؛ ماهی که علاوه رسوم مشترکی مثل غبارروبی مساجد، میزبانی از روزه‌داران یا جزءخوانی قرآن در شهرهای مختلف کشور، آداب و آیین خاص خود را در برخی شهرها حفظ کرده‌. امسال دورهمی‌های رمضان و نوروز با هم عجین شده.
می‌گویند نخستین جشن سال نوست؛ جشنی که برای وداع با سال گذشته و خیر مقدم به سال نو برپا می‌شود. چهارشنبه سوری با یک سری رسم و رسوم مشترک مثل از روی آتش پریدن و از سوی دیگر رسومی خاص هر منطقه امشب برگزار می‌شود.
پنیر گودا، یکی از شناخته‌شده‌ترین انواع پنیر در سراسر جهان است. درباره مزایای سلامتی گنجاندن پنیر گودا در رژیم غذایی خود بیشتر بدانید.
مَثَلی هست با این مضمون که به فال اعتقاد نداشته باش ولی نیم نگاهی بهش داشته باش!! اگر با این مثل موافق هستید می توانید فال روزانه امروز (طالع بینی روزانه) خودتان را بر اساس ماه تولد هر روز در این پست مشاهده کنید.