ارز دیجیتال

به روزترین و پربیننده ترین خبرهای دنیای رمز ارز ها را در سرویس ارز های دیجیتال پرسون بخوانید.

قیمت بیت‌کوین تا ۵۳ هزار دلار افزایش یافت اما مدت زمان این صعود کوتاه بود و دوباره به زیر این سطح سقوط کرد.
رکورد ورودی صندوق‌های قابل معامله در بورس بیت‌کوین می‌تواند قیمت بیت‌کوین را به ۶۰۰ هزار دلار برساند و تاج طلا را به‌عنوان دارایی امن تحت‌الشعاع قرار دهد.
امروز فعالیت‌های قابل‌توجهی در بازار ارز دیجیتال، به ویژه در مورد بیت کوین اتفاق افتاد. طبق گزارش‌ها، مبلغ قابل‌توجهی بیت کوین، تقریباً معادل ۹۶۲.۱۵ میلیون دلار، از صرافی کوین‌بیس برداشت شد که می‌تواند تأثیرات قابل توجهی بر بازار داشته باشد.
کارشناس بازار، جیم بیانکو اظهار کرد که تایید صندوق‌های قابل معامله در بورس بیت‌کوین نقطه‌ای، اشتباهی بزرگ است.
عبور قیمت بیت‌کوین از مرز ۵۰ هزار دلار حتی برای چند ساعت، می‌تواند بار دیگر نگاه سرمایه‌گذاران به این ظرفیت فناورانه مالی را به سمت خود جلب کند.
درآمد دومین صرافی بزرگ رمزارزهای دیجیتال جهان، کوین بیس، به ۹۵۴ میلیون دلار در سه ماهه چهارم رسید که رقم اعلام شده بالاتر از پیش‌بینی‌هاست، همچنین بیت‌کوین، بزرگترین ارز دیجیتال نزدیک مرز ۵۲ هزار دلار قرار گرفت.
بازار رمزارزهای دیجیتال پس از اعلام داده‌های اقتصادی ایالات‌متحده، صعود خود را معکوس کرد.
یک تحلیلگر بازار ارزهای دیجیتال؛

صعود تاریخی بیت‌کوین در راه است

یک تحلیلگر بازار ارزهای دیجیتال که به دلیل تحلیل‌های خود در این حوزه شناخته شده است، نموداری را به اشتراک گذاشت که نشان می‌دهد، بیت‌کوین (BTC) به سطوح بالای تاریخ صعود خواهد کرد.

درحقیقت، انتخاب بهترین صرافی کریپتو با بیشترین تعداد ارز دیجیتال ضروری است؛ اما توجه به میزان کارمزد‌ها و حجم معاملات این پلتفرم‌ها نیز اهمیت دارد؛ چراکه درنهایت شما تصمیم دارید بر روی دارایی‌های دیجیتال مختلف در سریع‌ترین زمان و بهترین قیمت سرمایه‌گذاری کنید. از این‌رو، تا انتهای مطلب همراه ما شوید تا صرافی‌های معتبر ایرانی را برای شما معرفی کنیم.