مجله پرسون

مجله پرسون فارغ از خبرها و رویدادهای مهم، یک مجموعه متنوع در زمینه های مختلف سرگرمی، سبک زندگی، خانواده، تغذیه و سلامت، دانستنی های جالب و اخبار پربازدید فضای مجازی برای کاربران است.

مهمترین اخبار

آخرین اخبار

مَثَلی هست با این مضمون که به فال اعتقاد نداشته باش ولی نیم نگاهی بهش داشته باش!! اگر با این مثل موافق هستید می توانید فال روزانه امروز (طالع بینی روزانه) خودتان را بر اساس ماه تولد هر روز در این پست مشاهده کنید.

متاسفانه مدت هاست یاد گرفتیم خودمان را به صورت مشروط دوست داشته باشیم. اگر ویژگی‌هایمان مطابق با استانداردهای نه چندان صحیح جامعه نباشد، یا احساس کنیم به اندازه دیگران کامل نیستیم، خودمان را ارزشمند نمی‌بینیم. در این بخش به این مسئله مهم خواهیم پرداخت.

اردیبهشت ماه فرا رسیده است و هوا کم کم رو به گرمی می رود. با گرم شدن هوا لباس های تیره کم کم طرفداران خود را از دست می دهند و تمایل به پوشیدن لباس های رنگ روشن بیشتر می شود.

اگرچه سبک مدرن در دکوراسیون داخلی منزل، سبکی است که در چند سال اخیر از چرخه ترندها بیرون نرفته است؛ اما می‌توان تحولاتی که این سبک در اواسط قرن بیست داشت را بررسی کرد تا ایده‌‎هایی جدید برای پیاده‌سازی سبک معماری مدرن میان سده در دکوراسیون داخلی منزل به دست آورد.

اگر از کسانی هستید که موهای کم‌پشت یا ریزش مو دارید، خوب است بدانید که با مصرف یک ماده غذایی در دسترس می‌توانید تا حدی این مشکل را رفع کنید.

چهارشنبه، پنجم اردیبهشت، ماه به فاز کامل می‌رسد و بیشتر طول شب قابل مشاهده است، به طوری که حوالی غروب طلوع و حوالی سحر غروب می‌کند.

اتاق‌های گفتگو از طریق نرم‌افزارهای چت آنلاین ایجاد شده‌اند که شرایط تعامل در بستر اینترنت را برای افراد فراهم می‌کند. در سرتاسر دنیا هزاران چت روم مختلف به‌صورت آنلاین وجود دارد که بسته به موضوع موردعلاقه، می‌توان اتاق گفتگوی موردنظر خود را یافت.