اصفهان

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری اصفهان:

برای کنسرت علیرضا قربانی در اصفهان مجوز صادر نشده است

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری اصفهان گفت: اجرای صحنه‌ای علیرضا قربانی همه مراحل برای اخذ مجوز نهایی را طی نکرده است، بنابراین ایشان هیچ‌گونه اجرایی در اصفهان نخواهد داشت.
اهمیت درختان و پوشش گیاهی بر هیچکس پوشیده نیست از جلوگیری از فرسایش خاک گرفته تا تولید اکسیژن و کاهش آلاینده‌های هوا. روز دوشنبه چهاردهم اسفند ماه به مناسبت هفته منابع طبیعی و روز درختکاری آیینی با حضور همکاران عزیزی که پاسبانان این موجودات ارزشمند در مجتمع بزرگ ذوب آهن اصفهان هستند برگزار شد.
در دیدار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و مدیرعامل ذوب آهن اصفهان مطرح شد:

تعامل ذوب آهن اصفهان و دانشگاه آزاد اسلامی در مسیر پروژه های دانش بنیان

دکتر محمد مهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و هیات همراه یک شنبه 13 اسفند ماه ضمن حضور در ذوب آهن اصفهان و گفتگو با مهدی کوهی مدیرعامل و دیگر مسئولین این شرکت، از خط تولید و پروژه های توسعه ذوب آهن بازدید نمودند .در این بازدید تفاهم نامه همکاری های علم، پژوهشی و آموزشی فی مابین دانشگاه آزاد اسلامی و ذوب آهن اصفهان نیز به امضای دوطرف رسید .
بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست با شعار (رشد تولید؛ با رویکرد محیط زیست)، سیزدهم اسفندماه با حضور سمیه رفیعی رییس فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی، شهریار افندی زاده مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، داریوش گل علی زاده رییس مرکز ملی هوا و تغییر اقلیم سازمان حفاظت محیط زیست کشور و جمعی از مسئولین در محل مصلی امام خمینی (ره) تهران افتتاح شد.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: شرایط ساده نبوده، باید برای شرایط بهت بجنگیم و نباید پا پس بکشیم، هیچ سیستمی نیست که بدون اشتباه باشد اما اگر همه همکاری کنند و همبستگی داشته باشند، می‌توانند از پس مشکلات بربیایند، شرایط سختی بوده است و باید ادامه دهیم.
تروریست عامل موساد که قصد داشت مجمتع کارگاهی وزارت دفاع در اصفهان را منفجر کند، اعدام شد.
مدتی قبل بود که خبر لغو کنسرت علیرضا قربانی در اصفهان منتشر شد و در پی این موضوع، مسئولان وزارت فرهنگ و ارشاد ابراز امیدواری کردند که این این کنسرت هرچه زودتر برگزار شود؛ در حال حاضر و طبق برنامه اعلام شده قرار بر این است که علیرضا قربانی از ۱۴ تا ۲۱ اسفند در اصفهان برگزار شود.
تلاشگران و مسئولین ذوب آهن اصفهان از جمله مسعود باباخانی مدیر حوزه مدیرعامل و تعاملات منطقه‌ای ، سرهنگ فرهمند فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان و نیما نکیسا مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب‌آهن همگام با قشرهای مختلف مردم در انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی حضور یافتند.
مدیر کل پست استان اصفهان گفت: در ایام پایانی سال و تعطیلات نوروز واحدهای پستی مشخص موظفند در صورت حضور مشتری در باجه‌های قبول‌، بدون توجه به ساعات یاد شده تا آخرین مشتری را پذیرش کنند و حسب ضرورت و نیاز مشتریان ساعت کشیک را افزایش دهند.
انتخابات مجلس در ۳۱ استان و ۲۹۰ حوزه و ۵۹ هزار شعبه برگزار شد و واجدان شرایط شرکت در این انتخابات برای انتخاب نمایندگان دوازدهمین پارلمان ایران، ۲۹۰ نماینده را برگزیدند.