اصفهان

رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آران و بیدگل گفت: ورود گردشگران به مناطق کویری از جمله مرنجاب و سیازگه از ۱۹ الی ۲۳ ماه مبارک رمضان با تصمیم ستاد خدمات سفر شهرستان و با هدف حفظ حرمت شب‌های قدر و ماه مبارک رمضان ممنوع شد.
با حضور وزیر بهداشت انجام شد؛

افتتاح مرکز فرماندهی عملیات اورژانس در اصفهان

مرکز فرماندهی عملیات اورژانسِ پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افتتاح شد و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
رئیس اداره ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان با اعلام اینکه از ابتدای سال جاری تا کنون حدود 10 هزار تماس با مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان برقرار شده است، گفت: راهنمایی گردشگران نوروزی در صدر درخواست‌ها قرار داشته است.
شاخص کیفی هوای کلان‌شهر اصفهان امروز هشتم فروردین ماه با میانگین ۴۶ AQI برای سومین روز پیاپی وضعیت پاک را نشان می‌دهد.
مسئول کمیته اسکان ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: از ابتدای آغاز فعالیت ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان (24 اسفندماه سال گذشته) تا کنون بیش از ۷۰۰ هزار مسافر در شهر اصفهان اسکان یافته اند.
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه با بیان اینکه شش دستگاه اتوبوس گردشگری برای گردشگران نوروزی در نظر گرفته شده است، گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون حدود ۴۵۱ نفر از خدمات این اتوبوس‌ها استفاده کرده‌اند.
رئیس ستاد دائمی خدمات سفر منطقه سه شهرداری اصفهان گفت: یک پارکینگ طبقاتی با ظرفیت ۴۵۰ واحد پارک خودرو در خیابان نشاط و پارکینگی دیگر در خیابان عبدالرزاق با ظرفیت ۴۵۰ واحد در مهرماه سال گذشته توسط بخش خصوصی راه‌اندازی شده است.
سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی استان اصفهان از برقراری بیش از ۵۰ هزار تماس امدادخواهی با اورژانس ۱۱۵ و انجام حدود ۸ هزار ماموریت فوریت‌های پزشکی در استان اصفهان از آغاز طرح امداد سلامت نوروزی خبر داد.
مسئول ستاد دائمی خدمات سفر منطقه هفت شهرداری اصفهان گفت: فاز دوم دریاچه باغ فدک به مساحت چهارهزار مترمربع تکمیل شده و اجرای فاز سوم آن به مساحت 18 هزار و 500 مترمربع در آینده منجر به تبدیل این باغ به قطب گردشگری شمال شهر خواهد شد.
مسئول امور پایانه‌های مسافربری برون‌شهری ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: از بیست‌وچهارم اسفند سال گذشته تا سوم فروردین سال جاری، ۷۵ هزار و ۵۷۶ مسافر از طریق پایانه‌های مسافربری وارد شهر شده و ۸۳ هزار و ۹۷۲ مسافر از همین طریق از شهر خارج شده‌اند.