اصفهان

عضو ستاد استهلال استان اصفهان گفت: هلال ماه شوال در غروب سه‌شنبه بیست ویکم فروردین ماه در اصفهان رویت شد.
مدیرکل اداره نظارت بر ضوابط شهرسازی معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان ضمن تشریح اقدامات این اداره کل در سال 1402 گفت: راه اندازی سامانه برخط شناسنامه فنی ساختمان برای نخستین بار و شناسایی 430 مورد ساختمان آسیب پذیر و ناایمن از اقدامات انجام شده در سال گذشته بود.
رئیس اداره مدیریت حوادث و بلایا و پایش مراقبت‌های درمانی اصفهان به ۸۳ آمبولانس زمین گیر در استان اصفهان اشاره کرد و گفت: در استان اصفهان حداقل ۳۴ پایگاه اورژانس شهری و جاده‌ای از برنامه توسعه عقب هستند.
هفته 22 لیگ برتر کشور

قعرنشین لیگ سپاهان را شکست داد

تیم فوتبال سپاهان از هفته بیست دوم لیگ میهمان صنعت نفت آبادان بود که با نتیجه دو بر یک شکست خورد.
مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان گفت: برای رفع و پیشگیری از تخلف سد معبر، سال گذشته ۲۵ هزار و ۷۰۱ تذکر و پیشگیری و هشت هزار و 191 اخطار صادر و تخلف ۲۵ هزار و ۸۱۹ متصدی صنفی رفع شده است.
فرمانده یگان حفاظت اراضی استان اصفهان از رفع تصرف اراضی ملی اصفهان به ارزش ۹ میلیارد تومان خبر داد.
رئیس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: یک سال طلایی از فرصت خدمت ما باقی مانده است، اگر در این مدت کار جدی انجام ندهیم یک سال دیگر در چنین روزهایی حسرت می‌خوریم.
رئیس کمیسیون حقوقی، برنامه ریزی و پایش مصوبات شورای اسلامی گفت: گویا جناب شهردار قصد ایجاد تغییراتی در سطوح مختلف مدیان را دارد، همین جا به ایشان توصیه می‌کنم از کسانی استفاده کنند که مجبور به تغییر سریع آنها نباشند.
مدیر شهرسازی الکترونیک معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان گفت: برخی از خدمات شهرسازی شهرداری اصفهان صرفا در دفاتر پیشخوان دولت قابل انجام است و شهروندان برای انجام خدمات مورد نیاز خود می توانند به این دفاتر در سطح مناطق 15 گانه مراجعه کنند.