اصفهان

فرماندار شاهین شهر و میمه گفت: در انتخابات امسال، مردم می‌توانند با یکی از ۵ مدرک هویتی اعم از شناسنامه، کارت ملی، کارت پایان خدمت، گواهینامه رانندگی و گذرنامه، رأی دهند.
هوای کلانشهر اصفهان در نخستین روز از هفته در دو منطقه ناسالم برای همه وبه رنگ قرمز آلودگی است.
پس از رد استعفای شهردار کاشان ادامه فعالیت شهردار با نصب بنرهایی با مضمون «عملیات این پروژه تا اطلاع ثانوی تعطیل می‌باشد» در سطح شهر همراه بود که موج ناامیدی و نارضایتی مردم این شهر را به همراه داشته است.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان از دستگیری اعضای باند 3 نفره قاچاق شیشه در عملیات مشترک با پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مازندران خبر داد.
هفته شانزدهم لیگ برتر والیبال کشور

گیتی پسند از سد سایپا گذشت

گیتی پسند اصفهان توانست میزبان خود سایپا تهران را شکست بدهد.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان گفت: کمیته امداد استان اصفهان برای کمک به سکونت مددجویان تحت حمایت، بیش از ۱۵۸ میلیارد تومان در سه طرح پرداخت وام، ودیعه امانی و مبلغ اجاره بها پرداخت کرده است.
معاون بهره‌برداری و توسعه فاضلاب شرکت آب و فاضلاب کاشان گفت: به دلیل دفع فاضلاب به وسیله چاه‌های جذبی، شهر زیرزمینی نوش‌آباد در معرض تخریب قرار می‌گیرد، بنابراین اجرای شبکه فاضلاب در نوش‌آباد ضروری است.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به وقوع حریق گسترده در انبار شرکت زمزم گفت: به علت بی‌احتیاطی کارگران در گرمایش، این حریق اتفاق افتاد و ۳ هزار پالت چوبی دچار حریق شد.
رئیس پلیس راهور اصفهان با تأکید بر اینکه پلیس در فضای مجازی برای گواهینامه تبلیغ نمی‌کند، گفت: هر گواهینامه‌ای که غیر از مسیر قانونی و سیر مراحل در آموزشگاه‌های رانندگی صادر شود، قطعاً جعلی است.