اصفهان

شهردار اصفهان با اشاره به اینکه برای کنترل آلایندگی باید در راستای تقویت زیرساخت‌های حمل‌ونقل عمومی شهر سرمایه‌گذاری شود، گفت: یکی از اولویت‌های بودجه سال جاری و سال آینده شهرداری این کلان‌شهر خرید اتوبوس است که در این خصوص مشتری تمام کارخانه‌های تولیدکننده اتوبوس هستیم.
هوای کلان‌شهر اصفهان، با میانگین ۱۴۱ AQI در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس قرار گرفت.
به منظور مشارکت آگاهانه مردم در انتخابات؛

بیش از ۱۰۰ هزار دقیقه برنامه انتخاباتی تولید و پخش می شود

صدا و سیمای استان اصفهان با پیش بینی تولید و پخش، بیش از ۱۰۰ هزار دقیقه برنامه انتخاباتی، به دنبال تبیین راهی برای مشارکت آگاهانه و شناخت مردم از دیدگاه‌های مختلف سیاسی است.
دبیر ستاد انتخابات استان اصفهان گفت: صلاحیت ۳۲ نفر از داوطلبانی که در مرحله بررسی در هیأت‌های نظارت استانی و هیأت مرکزی نظارت صلاحیت آنها تأیید یا احراز نشده بود، توسط شورای نگهبان تأیید شد.
در نخستین روز بهمن ماه

تنفس در اصفهان سخت شد

آلاینده ها در آسمان نصف جهان نفس کشیدن را سخت کرده است
فرماندار شاهین شهر و میمه گفت: در انتخابات امسال، مردم می‌توانند با یکی از ۵ مدرک هویتی اعم از شناسنامه، کارت ملی، کارت پایان خدمت، گواهینامه رانندگی و گذرنامه، رأی دهند.
هوای کلانشهر اصفهان در نخستین روز از هفته در دو منطقه ناسالم برای همه وبه رنگ قرمز آلودگی است.
پس از رد استعفای شهردار کاشان ادامه فعالیت شهردار با نصب بنرهایی با مضمون «عملیات این پروژه تا اطلاع ثانوی تعطیل می‌باشد» در سطح شهر همراه بود که موج ناامیدی و نارضایتی مردم این شهر را به همراه داشته است.