اصفهان

تفاهم‌نامه همکاری دوجانبه به‌ منظور توسعه همکاری‌های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و دانشجویی و ایجاد زیر ساخت‌های طراحی و اجرای طرح‌های مسئله‌محور در زمینه‌های مختلف بین دانشگاه‌های صنعتی و اصفهان منعقد شد.
هفته بیست دوم لیگ برتر والیبال کشور:

گیتی پسند از مهمان خود شکست خورد

تیم گیتی پسند اصفهان امروز میزبان تیم پیکان تهران بود که قرمز پوشان اصفهانی از میهمان خود سه بر یک شکست خورد.
مسئول کمیته اسکان ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان از آمادگی کامل شهر اصفهان برای پذیرش و اسکان مسافران نوروزی خبر داد و گفت: امسال تعداد هتل‌ها از ۱۰۵ به ۱۲۰ هتل افزایش یافته است و ۲۵ مهمان‌پذیر نیز به مسافران خدمات‌رسانی می‌کند.
رئیس پلیس راهور استان اصفهان با بیان اینکه ۳۳۸ نفر در اثر تصادفات معابر شهری جان باختند، گفت: بیشترین عابر پیاده جان‌باخته در شهرستان خمینی‌شهر و کمترین فوتی عابر پیاده مربوط به شهرستان کاشان است.
استاندار اصفهان گفت: یکی از اهداف سفرهای شهرستانی حفظ و افزایش سرمایه اجتماعی نظام است و نتیجه این سفرها در افتتاح پروژه‌های دهه فجر و ساماندهی پروژه‌های بلاتکلیف استان مشهود بود که از این بابت از همه فرمانداران قدردانی می‌کنم.
بودجه ۱۴۰۳ شهرداری اصفهان با احتساب بودجه سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه به رقم ۳۴ هزار و ۱۴۲ میلیارد تومان رسید و امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر تصویب شد.