اصفهان

فرماندار شهرستان نطنز گفت: ۱۸ طرح در بخش‌های مختلف با اعتبار هزار و ۱۵۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید که اعتبار این طرح ها از محل منابع دولتی و خصوصی تامین شده است.
هوای کلانشهر اصفهان در شش منطقه دروضعیت پاک، یک منطقه در وضعیت ناسالم برای حساس‌ها و در پنج منطقه دیگر در وضعیت ناسالم برای همه است.
مدیرعامل سازمان قطار شهری اصفهان و حومه از ریزش ماسه دیواره بخش شمالی ایستگاه ابن سینا خط دو متروی این کلان‌شهر خبر داد و گفت: بر اساس پروتکل‌ها و استانداردهای ایمنی ترافیک خیابان ابن سینا محدود و اقدامات ایمنی در ایستگاه انجام شده است.
سال ۱۳۵۴ شهرکی در اصفهان برای ۱۰۰ نفر آمریکایی ساخته شد که به همراه خانواده‌هایشان برای زندگی در آنجا مستقر شوند.
معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار اصفهان گفت: از مهم‌ترین پروژه‌های شاخص سال آینده این کلان‌شهر می‌توان به اجرای خط دو متروی اصفهان اشاره کرد که ۴,۶۱۳ میلیارد تومان اعتبار برای آن در نظر گرفته‌ایم.
هفته هشتم لیگ برتر هندبال کشور:

گیتی پسند برنده دربی نصف جهان شد

تیم هندبال گیتی‌‌پسند موفق شد در هفته هشتم لیگ‌برتر سپاهان‌نوین را با نتیجه ۲۲ بر ۱۷ شکست دهد.
پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با انتشار فیلم تعقیب و گریز و تیراندازی در اصفهان، گفت: باندی از سارقان در فضای مجازی توسط مرکز رصد فضای مجازی پلیس آگاهی شناسایی شد.
با پایان یافتن مرحله یک‌هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا، چهره هشت تیم برتر قاره کهن مشخص شد تا در رقابتی حساس در مرحله یک‌چهارم برای صعود به نیمه‌نهایی، مصاف‌هایی جذاب در انتظار فوتبال‌دوستان باشد.