هرمزگان

معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی با تأکید بر اینکه صنعت پتروشیمی، صنعتی بی‌انتهاست، گفت: همه سرمایه‌گذاران، فعالان، متخصصان، دانشمندان و دانشگاه‌های کشور را برای کمک به توسعه این صنعت دعوت می‌کنم.
سرمربی تیم فوتسال بانوان فولاد هرمزگان:

تمام هدفمان کسب سه امتیاز بازی است

سرمربی تیم فوتسال بانوان فولاد هرمزگان گفت: امیدواریم که این امتیاز را کسب کنیم همچنین برای بازی پنجشنبه بازیکن مصدومی و محرومی نداریم و در حال حاضر همه بازیکنان با انرژی بالا به تمریناتشان ادامه می دهند.
عطاالله معروفخانی مدیر عامل شرکت فولاد استان با اشاره به نام‌گذاری سال جاری با عنوان «تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین» از سوی مقام معظم رهبری، رویکرد فولاد هرمزگان را همواره حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و مراکز علمی، پژوهشی و فناوری بیان کرد.
سامانه بارشی که از روز گذشته وارد هرمزگان شده امروز بیشتر در نیمه شرقی فعال است و بعدازظهر از استان خارج می‌شود. با فعالیت سامانه بارشی در استان هرمزگان تاکنون بیشترین میزان بارش باران در شهر رودان و به میزان ۴۰.۶ میلی متر به ثبت رسیده است.
معاون هواشناسی استان خبر داد:

ورود سامانه بارشی از امشب در هرمزگان

معاون فنی و شبکه ایستگاه‌های هواشناسی هرمزگان گفت: هرمزگانی‌ها از امشب با فعالیت سامانه کم‌فشار ترکیبی دریای سرخ و مدیترانه‌ای شاهد بارش‌های خوبی خواهند بود. این سامانه کم فشار از بعدازظهر به تدریج از غرب وارد هرمزگان شده و بارش‌های آن از جمله بستک و پارسیان آغاز می‌شود.
معاون توسعه تعاونی ها و تشکل های سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران گفت: برداشتن موانع پیش روی تشکل های تعاون روستایی در راستای افزایش اثربخشی و کارآمدی آنها در دستور کار سازمان و وزارت جهاد کشاورزی است.
مدیر اداره بنادر و دریانوردی شهید حقانی بندرعباس گفت: تردد شناورهای مسافری از ساعتی پیش با مساعدشدن شرایط جوی و دریایی به جزیره قشم و هرمز از ساعتی پیش از سر گرفته شد.
بندر خمیر استان هرمزگان بعد از زلزله ۲.۹ با زمین‌لرزه‌ای به بزرگای ۴.۲ در عمق ۸ کیلومتری لرزید. زلزله‌های ۳.۶ در عمق ۱۱ کیلومتری، ۳.۲ در عمق ۹ کیلومتری، ۲.۷ و ۲.۸ از دیگر رخدادهای این منطقه بوده است.