هرمزگان

مدیرعامل جامعه کلوپ‌داران کیش با انتقاد از نحوه برگزاری مزایده واگذاری کلوپ‌های تفریحات دریایی گفت:‌ تفریحات دریایی به عنوان یکی از مهمترین و بزرگترین جاذبه‌های گردشگری کیش آسیب پذیر شده و در حال فلج شدن است.
معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم گفت: فردا برای اولین بار پرواز قشم - عربستان به منظور انتقال حجاج ایرانی به سرزمین وحی انجام می شود.
خضریان در تشریح جلسه کمیسیون اصل ۹۰:

مخبر قول پیگیری انتقال زندان‌ها به خارج از شهرها را داد

سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: بحث انتقال زندان‌ها به خارج از شهرها یکی از موضوعاتی بود که در جلسه امروز با مخبر به آن اشاره شد که معاون اول رئیس جمهور قول پیگیری موضوع را داد.
پسر جوان با همدستی دوستش جوان دیگری را خفه کرده و جسدش را به دریا انداخته بود. او که در 25سالگی مرتکب این جنایت شده بود با گذشت 15سال و درحالی‌که در تمام این مدت در زندان بود و کابوس چوبه دار می‌دید از سوی اولیای دم بخشیده شد تا در 40سالگی از زندان آزاد شود.
رئیس پلیس راه هرمزگان خبرداد:

تصادف مرگبار پراید و کامیون

رئیس پلیس راه هرمزگان گفت: تصادف یک دستگاه خودرو پراید و کامیون با یکدیگر در محور «گچین بالا-بندرعباس» دو کشته و سه مصدوم برجای گذاشت.
مدیرکل حفاظت محیط زیست هرمزگان گفت: در مذاکره با کارکنان شهرداری و آتش نشانی بندرعباس مقرر شد، مسیرهای ورودی به دریا مسدود و از ورود انواع خودروها به ساحل ممانعت به عمل آید.
هرمزگان رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: در بیست و هشتمین پرونده قصاص این استان و همزمان با نخستین روز عید با رضایت اولیای دم یک زندانی محکوم به قصاص نجات یافت.