هرمزگان

رییس اداره تبلیغات اسلامی میناب گفت: اعتکاف، حیات بخش جامعه اسلامی است و در ایام خاص، مخصوصا در ماه رجب، مدرسه اخلاق معنویت است.
کارشناس سازمان هواشناسی کشور گفت: از روز جمعه سامانه بارشی جدید به‌تدریج به کشور نفوذ می‌کند. بدین‌ترتیب، در برخی از نقاط مختلف شمال غرب، غرب، جنوب غرب، استان‌های واقع در دامنه زاگرس مرکزی و در اواخر ساعات جمعه سامانه بارشی به استان‌های دامنه جنوبی البرز می‌رسد.
عبدالله پرواز اضافه کرد: نیاز اولیه مردم بشاگرد راه، آب، مسکن و اشتغال است که این‌ها نشان‌دهنده این است که به‌رغم همه کارهای انجام شده ما هنوز عقب‌افتادگی‌های بسیاری در بشاگرد داریم.
مدیر کل بحران استان هرمزگان گفت: «شدت بارش باران روز گذشته به قدری بود که سیل بند کشاورزی روستای زهری کار را خراب کرد و باعث شد تا سراسر روستا دچار آبگرفتگی شود.»
زلزله‌ای با بزرگی ۳.۹ ریشتر، سوزا در جزیره قشم را لرزاند.
اگر شما هم قصد ساخت سوله در بندرعباس را دارید، این مقاله برای شما است. سوله یکی از بنا‌های پرکاربرد در شهر‌ک‌های صنعتی و حتی داخل شهر‌ها است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان در دیدار با دادستان مرکز استان هرمزگان گفت: خوشبختانه قضات نگاه ویژه‌ای به پرونده‌ها با موضوع سرقت، بویژه سرقت تجهیزات برق دارند.
مدیرکل گردشگری هرمزگان خبر داد:

ارائه آموزش‌های صنعت گردشگری به جوامع محلی قشم

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان از ارائه آموزش‌های صنعت گردشگری به جوامع محلی قشم برای ارتقاء اقتصاد منطقه‌ای و خلق سرمایه خبر داد.
دستیار معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست‌جمهوری:

تبدیل قشم به قطب نوآوری ایران با الگو گرفتن از ججو

پروژه تشکیل جزیره نوآوری و فناوری در جنوب کشور در حاشیه نمایشگاه اینوکس کیش، کلید خورد. قرار است از جزیره نوآوری کره‌جنوبی به نام «ججو» به‌عنوان الگو در این بحث استفاده شود.