مرکزی

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: اگر با جدیت با این موضوع برخورد نشود زمان از دست خواهد رفت، موضع نظام کاملا روشن است؛ حجاب قانون خداوند و رعایت حجاب قانون جمهوری اسلامی است.
استاندار مرکزی گفت: مجموعه صنایع استان مرکزی زیر ۳۰ درصد ظرفیت فعال هستند که در تلاش هستیم با اقداماتی این ظرفیت را افزایش دهیم که یکی از اقدامات در این راستا تشکیل ستاد مبین اقتصاد دریا در استان مرکزی بود
رئیس کل دادگستری استان مرکزی گفت: در عفو عمومی که در خصوص حوادث اخیر بوده است، 340 نفر آزادی وجود داشت و بیش از 730 نفر مشمول عفو شدند، یکی از محکومین قطعی به قصاص نیز آزاد خواهد شد.
فرماندار شهرستان اراک گفت: راه‌اندازی قطار اراک - امیرکبیر وارد فاز تحقیقاتی شد. پس از بررسی‌های اولیه، کارهای مقدماتی برای این موضوع در دستور کار قرار گرفت که در راستای نیازسنجی و امکان سنجی اجرای این پروژه جلسه‌ای با سرپرست و برخی اعضای هیئت مدیره و معاونین شهرجدید امیرکبیر برگزار شد که به منظور بررسی دقیق‌تر بازدید میدانی از وضعیت راه ارتباطی برای برقراری این خط ریلی انجام شد.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی گفت: وضعیت جاده‌ها و محورهای مواصلاتی استان مرکزی با وجود بارش برف در شرایط عادی است.