مرکزی

فرماندهی انتظامی شهرستان ساوه از قتل جوانی ۱۸ ساله در پی یک نزاع و دستگیری قاتل این نزاع خبر داد.
شهردار شهر خشکرود گفت: کاروانسرای تاریخی خشکرود به عنوان قدیمی ترین اثر تاریخی منطقه در معرض تخریب قرار دارد و هر چه سریعتر باید مرمت و بازسازی شود.
رئیس مرکز پایش آلودگی هوای اداره کل حفاظت محیط زیست استان مرکزی با بیان اینکه در سال 1401 تعداد 138 روز آلوده را سپری کردیم، گفت: از این تعداد 120 روز آلوده مربوط به آلودگی‌های گردوغبار و 18 روز آلوده نیز مربوط به آلایندگی‌های دی‌اکسیدگوگرد بوده است. البته باید در نظر داشت که بیشترین آلودگی‌ها از سوی نیروگاه حرارتی شازند به دلیل مازوت‌سوزی اتفاق افتاده است.
مدیرکل میراث فرهنگی استان مرکزی:

کتیبه مسجد جامع ساوه بازگردانده می‌شود

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی گفت: کتیبه تاریخی کشف شده در مسجد جامع ساوه پس از اصالت سنجی و پایان آزمایش‌ها به این شهرستان بازگردانده می شود.
آرزو حیدری سرپرست معاونت هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی گفت: پیکر هنرمند مرحوم تئاتر استان مرکزی فردا از مقابل فرهنگسرای آیینه اراک تشییع می شود.

وزیر صنعت در بازدید از کارخانه واگن پارس مپنا اراک:

گوش به حرف ‌کلاهبرداران ندهید

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: بدانید از طرف صنایع وابسته به ما کسی از خارج خرید نمی‌کند و از طرفی سعی کنید با تولید نوآورانه کالایی را عرضه کنید که خارج نداشته باشد و یقین دارم این توانایی در شما وجود دارد.