مازندران

هواشناسی با اشاره به روند کاهشی دمای هوای مازندران در ۴۸ ساعت آینده، پیش بینی کرد که از فردا سه شنبه تا پایان روز چهارشنبه، هوای خنک در این استان ماندگار باشد.
مرکز مدیریت راه‌های مازندران اعلام کرد: محور‌های کندوان و هراز فردا جمعه ۲ تیرماه در صورت ترافیک سنگین یکطرفه می‌شوند.
مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران، گفت: ۲۳ دستگاه اجرایی و بانک از مشترکان اداری شرکت توزیع نیروی برق مازندران به دلیل رعایت نکردن مصوبه هیات دولت، اخطار قطع برق دریافت کرده‌اند که در صورت تداوم این وضعیت، اشتراک برق این مشترکان قطع خواهد شد.
مدیرکل مدیریت بحران مازندران:

سیلاب در ۲۱ روستای مازندران

مدیرکل مدیریت بحران مازندران کفت: طی شبانه روز گذشته ۲۱ روستای استان درگیر سیلاب شدند که ۱۱ روستا مربوط به سوادکوه بوده است.
معاون سیاسی،امینتی و اجتماعی استاندار مازندران در این جلسه با بیان اینکه همه تدابیر لازم برای برگزاری مسابقه نساجی و پرسپولیس اندیشیده شده است، گفت: تاکنون جلسات متعددی برگزار شد و همه مسؤولان و دست‌اندرکاران حتی شخص استاندار موارد را جزء به جزء پیگیری و رصد می‌کنند.
معاون فرهنگی اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران از دستگیری عامل کلاهبرداری در بورس به ارزش ۸۰۰ میلیارد ریال در شهرستان سیمرغ خبر داد.
رییس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آمل از اطفاء آتش سوزی یک خانه درآمل خبر داد که ماموران این سازمان با حضور به موقع خواهر وبرادر نوجوان و خردسال که درشعله های آتش حبس شده بودند، نجات دادند.
معاون میراث استان مازندران مطرح کرد؛

خطری که ویلاسازی در مازندران دارد

معاون میراث‌ فرهنگی مازندران از کاوش در دو محوطه تاریخی این استان به منظور تعیین حریم خبر داد و گفت: در مازندران اولویت با تعیین حریم محوطه‌های باستانی است؛ چراکه حریم محوطه‌های باستانی این استان روز به روز مورد تعرض قرار می‌گیرد و یک روز معطلی هم برای آن زیاد است.
باداب سورت از مشهورترین جاذبه‌های طبیعی و گردشگری ساری است، از این رو با ما همراه باشید تا درباره بهترین زمان بازدید از باداب سورت بیشتر بدانیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی  استاندار مازندران گفت:با سرمایه گذاری در زمینه صنایع غذایی گام مهمی در زمینه خودکفایی و استقلال بخش کشاورزی در کشور برداشته خواهد شد.