کرمانشاه

رییس پارک علم و فناوری کرمانشاه گفت: بیش از سه هزار نفر در زیست بوم فناوری و نوآوری استان مشغول کار و فعالیت هستند که عمده اشتغال ایجاد شده در این زیست بوم مربوط به اشتغال دانش آموختگان دانشگاهی است.
درخت شیرین و فرهاد به عنوان یک نماد از عشق و وفاداری در فرهنگ و تاریخ مردم شهر کرمانشاه است. این درخت نه تنها نمایانگر داستانی زیبا از عشق، بلکه نمادی از تاریخ و ارثی غنی از جانب مردم این منطقه است.
کارشناس سازمان هواشناسی کشور گفت: از روز جمعه سامانه بارشی جدید به‌تدریج به کشور نفوذ می‌کند. بدین‌ترتیب، در برخی از نقاط مختلف شمال غرب، غرب، جنوب غرب، استان‌های واقع در دامنه زاگرس مرکزی و در اواخر ساعات جمعه سامانه بارشی به استان‌های دامنه جنوبی البرز می‌رسد.
مدیر کل گمرک کرمانشاه اظهار کرد: در هشت ماهه سپری شده از سالجاری تعداد ۹۳ فقره پرونده قاچاق در گمرکات استان تشکیل شده و تعداد ۸۸ متهم نیز در این راستا به مراجع ذی‌صلاح معرفی شده‌اند.
رئیس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهر کرمانشاه؛

تهیه شناسنامه درختان به روش جی. آی. اس

کامجو غلامی گفت: طبق آخرین تصمیمات اخذ شده و با تاکید شهردار کرمانشاه قرار است شناسنامه درختان به روش جی. آی. اس تهیه شود.
حجت الاسلام الله رضا اکبری به مناسبت سالروز شهادت حضرت زهرا(س) گفت: باید جامعه و به ویژه دختران و بانوان را با زوایای مختلف زندگی حضرت زهرا(س) آشنا کنیم.
سرپرست معاونت گردشگری میراث فرهنگی کرمانشاه با اشاره به پیگیری مصوبات سفر رییس جمهور، گفت: با بررسی‌های کارشناسی مقرر شد دانشگاه علوم پزشکی پس از دریافت مجوز حقوقی این هتل کلینیک، این پروژه را برای دریافت تسهیلات به بانک عامل معرفی کند.
دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه گفت: به این منظور اداره کل بهزیستی استان مکلف است وضعیت کلیه کمپ‌های ترک اعتیاد استان را از نظر رعایت موارد ایمنی، داشتن سیستم‌های اطفای حریق و غیره بازدید داشته باشد.