فارس

فرماندار شهرستان شیراز گفت: تقارن ماه مبارک رمضان و تعطیلات نوروزی منجر به ارانه خدمات به مسافران و گردشگران نشده است و این روند درابعادی گسترده همچون سال‌های گذشته به قوت ادامه دارد.
مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان فارس خبر داد:

با کمبود 1000 خانه عالم در فارس روبه رو هستیم

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان فارس گفت: استان فارس بیش از 1000خانه عالم کم دارد و با اختصاص اعتبارات لازم در صدد رفع این معضل هستیم.
فرمانده اتتطامی استان فارس خبر داد:

رزمایش‌ طرح نظامی ترافیکی در استان فارس

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: در راستای تسهیل در تردد راه‌های مواصلاتی و‌ مسافرتی امن و بدون حوادث جاده‌ای رزمایش نظامی ترافیکی ویژه نوروز ا‌ز 24 اسفند تا 15 فروردین سال آینده در استان فارس اجرا می شود.
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز خبر داد:

اجرای طرح پویش چهارشنبه سوری اصیل در شیراز

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز گفت: در راستای خدمات ایمنی به شهروندان به ویژه در چهارشنبه پایان سال طرح پویش چهارشنبه سوری اصیل در شیراز برگزار می شود.
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس گفت: به‌منظور حفظ انسجام و یکپارچگی مجموعه عناصر ساسانی شهر بیشاپور بستر طبیعی این مجموعه شامل چشمه، رودخانه، غار و دره مشرف‌ به تنگ چوگان ملی شدند.
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان فارس گفت: بر اساس قانون هر 10 نفر یک نیرو کار حافظت عرصه‌های طبیعی را بر عهده دارد و در این راستا استان فارس با 470 نیرو عرصه‌ها مدیریت می کند در صورتی که به هزارو 200 نیرو نیاز دارد.
رییس ستاد انتخابات استان فارس خبر داد:

افزایش 43 درصدی مردم استان فارس در انتخابات

رییس ستاد انتخابات در استان فارس گفت: بر اساس آمار شمارش شده مردم استان فارس در مشارکت انتخابات در سال جاری نسبت به سال گذشته تاکنون 43 درصد افزایش داشته است.
معاون سیاسی امنیتی استانداری فارس خبر داد:

تعداد 3514 شعبه اخذ رأی در استان فارس

معاون سیاسی امنیتی استانداری فارس گفت: تعداد شعبات اخذ رأی در استان فارس به 3 هزار و 514 شعبه رسیده است.
مدیر عامل آبفا شیراز خبر داد:

واگذاری 44 هزار انشعاب آب به متقاضیان

مدیر عامل آبفا شیراز گفت: در راستای تأمین آب شرب شهرستان شیراز، از سوی آبفا این شهرستان 44 هزار انشعاب آب واگذار شد.
معاون سیاسی‌ امنیتی استان فارس خبر داد:

تعداد نامزدهای انخاباتی استان فاس به 882 نفر رسید

معاون سیاسی‌ امنیتی استان فارس گفت: تعداد نامزدهای مجلس شورای اسلامی به 882 نفر رسیده و از این تعداد 332 نفر از کلانشهر شیراز‌ و زرقان هستند.
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز خبر داد:

پویش سلامت محور در فارس اجرایی می شود

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: اجرای پویش سلامت محور با هدف ارتقاء بهداشت و مقابله با بیمارها در استان فارس اجرا و عملیاتی می شود.
معاون بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز خبر داد:

اجرای پویش سلامت در فارس

معاون بهداشت و درمان دلنشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: در راستای ارتقاء افزایش سلامتی، از سوی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز پویش‌سلامت اجرا می شود.